Jump to content

Nøkkel

Guest Johan Stub

Recommended Posts

Guest Johan Stub
Posted

Hvordan åpner jeg nøkkelen for å skifte batteri...

Guest Johan Stub
Posted

HALLO - er det ingen som har byttet batterier i nøkkelen sin?

Guest Bjørn Mohn
Posted

Hei Johan, du bare deler nøkkelen så kan du bytte batteriene(det er 2 stk) :lol:

Guest GammelGul
Posted

Det er vel et lokk i enden av nøkkelen som du peller av og når du da snur nøkkelen slik at den enden der lokket var peker mot gulvet (Hvis du da er innendørs) ramler batteriene ut. :wink:

Posted

Dette grenser til mobbing av en stakkars "bæring"!

Her skal du høre, Johan; du bare gir nøkkelen til butleren din, så fikser han sikkert det mellom frokost og ryggmassasjen?!

Seriøst? Vel, nøkkelen er ikke akkurat vennligstemt mht til batteribytte. Du må både bruke kraft og lirke når du skal ha av lokket! Lykke til!

Guest Bjørn Mohn
Posted
Hvordan åpner jeg nøkkelen for å skifte batteri...

Johan, Ser du på enden av nøkkelen så har du en "låseknapp" denne skyver du på for å ta ut metallnøkkelen sim sitter langs siden. Når denne er tatt ut ser du en hvit trykknapp inni der, trykk denne inn og dra bakstykke forsiktig av(ellers kommer batteriene fort ut)

Håper dette hjelper deg

Guest Johan Stub
Posted
Sånn lærte jeg det :oops:

Pass deg - ellers kommer du også i gruppen det er fritt frem å mobbe. I mitt tilfelle bare fordi jeg kommer fra Bærum.

Har forresten snakket med buttleren. Han ringte BOS og avtalte at de skulle komme hjem til meg og ordne det før lunch.