Jump to content

MB Sprinter 316cdi w906 Ryggekamera koble til pioneer navi

Recommended Posts

Guest Trond
Posted

Hei!

Jeg har en MB Sprinter 2010 mod. Den har orginalt montert rygge kamera, men jeg trenger littt info om hvordan jeg skal hente riktig signal til å koble den til min Pioneer AVIC-F920BT.

jeg har loddet om camera signal kabelen til phono-plugg slik at den virker til spilleren, men jeg må vite hvilke av kablene i den orginale "pluggen" jeg skal bruke for å hente strøm og rygge signal til spilleren :)

Pls hjelp :)

Guest Trond
Posted

Har full kontroll på videobilde kabel og ryggesignal kabel fra spilleren, men i disse "canbus"-tider vet jeg ikke hvor fra bilen jeg finner rygge signal og strøm til kamera.

Ledningspluggen som kommer fra kamera skal jo etter Mercedes ønske kobles rett i en command spiller, men jeg har jo valgt å ikke kjøpe command navi, da pioneers spiller er både billigere og bedre ibruk.

Hadde jeg hatt command levert fra Mercedes hadde jo saken vært biff, men jeg trenger å "modde" pluggen fra bilens orginale kamera ledning om til å passe til min navi :)

Guest Trond
Posted

Jeg har ikke kamera fra Pioneer, men fra Mercedes. Partnr. B6 656 0808

Guest Trond
Posted

Finnes det en nettside med koblingsskjema for mb?