Guest Magnus Nilsen Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 har ikke sett verre dette er jo voldtekt http://www.chez.com/jacky/images/cars/mercedes-1/view.html Quote
Alexander Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 LOL! Så UTROLIG jævlig! Denne slår til og med de mest krombefengte 210ene jeg har sett i Oslo! Quote
Guest Johan Stub Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Det verste er jo at en eller annen dust har satt signaturen sin på "verket". Ref. øverste bilde. Quote
Guest amorino Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Det som er mest moro med slike "overkill"-biler, er at som regel sitter det gjerne en 2 liter eller en annen mindre motor! Brutalt idiotisk, spør du meg! Quote
Guest Chriz Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Meget vakkert... Lurer på hva som svirrer i hue på enkelte... I dag så jeg en gammal 80 talls BMW 320 med scoop på panseret... Matt og sliten med 80 talls alufelger... synd jeg ikke hadde kamera å vist dere bilde.. Men, er jo en BMW så det spiller jo ingen roll men er utrolig å se hva enkelte gjør med bilene sine uansett merke.... Quote
Guest amorino Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 synd jeg ikke hadde kamera å vist dere Det synes jeg også - men jeg kan godt vise dere MITT kamera så lenge; ... bare kødda!!! Quote
Guest Chriz Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Er så forbanna moderne så har ikke kamera på mobilen engang Quote
Guest Geggi Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Det absolutt jævligste jeg har sett!!!!!! Fyren hadde nesten fortjent bank for det der makkverket!Må jo ha tilta for eieren.... Quote
Recommended Posts