per89 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Har en 260E -92 med manuell A/C, -er det muligt å ettermontere støv/pollenfilter da denne vel ikke har det? Man kan jo stort sett ellers ettermontere saker og ting ganske greit... Quote
Guest 1042 Posted May 21, 2010 Posted May 21, 2010 Alt går an om man gidder å legge nok arbeid i det. Du må vel ha ny varmeapparatboks for anlegg med pollenfilter, vifta er jeg litt usikker på om er lik eller ei. Dvs at du må ut med hele dashbord for å gjøre det. Går fort med en god dag i arbeid Quote
Rudi Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Er forskjell på vifte med / uten kupefilter. Hvor stor forksjell det er vet jeg ikke, mn skal ikke gå om hverandre... Quote
FrodeS Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 Er forskjell på vifte med / uten kupefilter. Hvor stor forksjell det er vet jeg ikke, mn skal ikke gå om hverandre... De er visst kraftigere med filter for å kompensere for dårligere flow gjennom filteret. Det varierer veldig hva som går om hverandre og ikke. Jeg solgte vifte fra 94 E280 med pollenfilter til en 88 300TE uten. Passet fint der i hvertfall. Quote
Recommended Posts