Guest MBSL Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 En liten innføring i hvordan skifte frostvæske på MB mms://media.fjelde.com/128kfreeze.wmv Quote
Guest Bamzemums Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Noen som drakk frostvæske i bakgrunnen Quote
Guest amorino Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Dette er sikkert et prosjekt for Maskin- og mekanikerlinja ein eller anna plass! Skjønte det ganske straks jeg så engelsken på filmen; A educational (an?), sucsses (success?) og så videre (eller skal vi si; ænd so ån?)! Quote
Guest MBSL Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Dette er sikkert et prosjekt for Maskin- og mekanikerlinja ein eller anna plass! Skjønte det ganske straks jeg så engelsken på filmen; A educational (an?)' date=' sucsses (success?) og så videre (eller skal vi si; ænd so ån?)![/quote'] Har du doktårr grad i udendansk, eller e du ein simpel enkel lerar??? Dette e faktisk mekanikere som eg e skråsikker på at toppe deg... Ein del av vennekretsen min, og eg e stolte av d... Quote
Guest MBSL Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 ...å eg har ikje spist veps, eg meine d... Quote
Guest Geggi Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Eg får vel bare tro på deg då.... Quote
Guest MBSL Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 E nok best d, Geggi... For når eg fyst spise veps, då... Quote
Guest amorino Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Jekk deg ned nå... Det er noe som heter selvironi, vet du!! Det var ikke alvorlig ment, for å si det slik. Men på den annen side; beklager om noen ble fornærmet - det var ikke intensjonen! OG for ordens skyld; ja, jeg er lærer!!! Quote
Recommended Posts