Sven Håkon Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Tenkte å sjekke ut nye annonser på Finn.no i dag, men ble distrahert av Finns forslag til meg; http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=14890106 Norges eneste Maybach for salg (fortsatt?) er jo verdt en titt, men så oppdaget jeg plutselig noe som ser ut som en DEFA-plugg i det ene gitteret til frontfangeren - godt mulig det er feil, men litt artig dersom det stemmer Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hvorfor ikke DEFA? Pga av at den antagelig står innendørs? Fin bil Noen her som har kjørt en slik? Quote
Olav Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hva er så rart at den har Defa? Er jo såpass kostbar bil at det er ikke rart om eieren har kosta på seg det også. Quote
FrodeS Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hva er så rart at den har Defa? Er jo såpass kostbar bil at det er ikke rart om eieren har kosta på seg det også. En vifteovn fra biltema i fotbrønnen fremme hadde nok gjort seg på denne Quote
Olav Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Tja, men jeg tror nok at både første og nåværende eier har økonomi til å koste på seg full warm-up pakke. Kanskje også med batterilader, som nok er et fornuftig utstyr. Quote
RoarB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 er jo webasto orginalt på disse.....warm pakka er kun fordi tinius sin bil sto inne... Quote
FrodeS Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 er jo webasto orginalt på disse.....warm pakka er kun fordi tinius sin bil sto inne... Det er jo aldri feil å ha begge deler Quote
RoarB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 er jo webasto orginalt på disse.....warm pakka er kun fordi tinius sin bil sto inne... Det er jo aldri feil å ha begge deler nope, ikke noe galt i det, står man i en låst garasje har man ikke lov til å bruke diesel eller bensinvarmer heller så Quote
RoarB Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 er jo webasto orginalt på disse.....warm pakka er kun fordi tinius sin bil sto inne... Dere var på fornavn, ja nah, men har sett på bilen ja, og tinius, var en ålreit men sær fyr Quote
Recommended Posts