Runar Posted May 18, 2010 Posted May 18, 2010 Hei, jeg har el. bakluke og rollo i min 04 mod 211, og rollo'en bråker mildt sagt helt j..... når bakluka lukkes og rolloen går ned... Regner med det er en motor til bakluka og en til rollo'en, og bråket er kun fra rollo'en (regner med det kommer fra/ved skinnene i stolpen på hver side bak). Jeg har søkt litt på forumet, men ikke funnet noe om dette. Søkte litt på nettet og fant noe på db-forum.de, men er ikke god nok i tysk til å få noe vettug ut av det... Er det noen som vet om sidepanelene bak er kurante å skru av selv, og om det er mulig å få sprayet med feks silikonspray et eller annet sted? Runar Quote
Guest Steve Posted May 19, 2010 Posted May 19, 2010 Hei! Kopier teksten på den tyske siden og lim den inn i "Google Translate" Så får du oversatt til det språket du ønsker ;o) Quote
Guest Hatlebakk Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 kopier gjerne linken til siden her, eller nevn hva du gjorde for å få bort bråket Quote
Recommended Posts