Guest Palmo123 Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Hei, bror`n min skal skifte dempere bak på sin s124. Den har nivåregulering og i den forbindelse lurer vi på om demperne skal fylles opp med olje på forhånd siden det ikke er noe på dem, ikke en dråpe, fra før? Kan man klemme demperen i sammen og skru på slangen? Quote
Alexander Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Så vidt jeg husker trenger man bare å laste bilen ned slik at nivåreguleringen begynner å jobbe med å løfte bilen igjen. Hvis du har ASD må du muligens lufte det systemet også... Quote
Guest Palmo123 Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Ok, tror det skal være 120 kg last, eller hekte av armen på nivåreg. og lure den til å tro at den har last, og så skal motoren ruses i 1 minutt på 2-3000 o/min? Men det er jo bare å kjøre med last en stund og sjekke beholderen ofte. Quote
Alexander Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Stemmer. Jeg har pleid å hekte av armen på ventilen når jeg har gjort dette. Har fungert glimrende det. Quote
Recommended Posts