Guest markus Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 har en mercedes hvor takluka kun går helt opp og eller kun vipp, men vis jeg skal ha den igjen fra vipp posisjon må jeg ta brytern bak, og skal jeg ha den igjen fra åpen posisjon så må jeg trykke knappen opp. har hørt om flere som har d problemet. noen som vet om d e programerings feil eller bare feil me bryteren?? Quote
viper Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Har hatt dette problemet selv. Forsøkte å bytte bare bryter uten at dette hjalp. Problemet må ligge i motoren eller noe slikt. Quote
repvik Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 Dette er justering av "nullpunktet" på takluka ja. Har ingenting med bryteren å gjøre. Quote
Guest gjesten Posted May 14, 2010 Posted May 14, 2010 trykk knappen forover til luka stopper. Dra ut den hvite pinnen som stikker ut av motoren. Kjør luka fremmover til den er perfekt lukket.Må da bruke tiltstillingen på bryteren for at luka skal bevege seg. Når den står i lukket stilling trykker du inn knappen igjen på motoren. De som har nyere modeller tilter luka helt opp og fortsetter og holde den i ca 10 sek for å lagre endestopp. Quote
Recommended Posts