Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Jeg har en S211 2007 mod. med airmatic som jeg vurderer og montere en Brabus Senkings modul på.

Er det mye arb. og montere denne ? Har i dag senket den ved og legge inn falske verdier for å få den lavere ca 20mm, brabus modulen skal senke det samme 20mm, blir det tilsammen 40mm eller må den tilbakestilles før montering av modulen ??.

blir bilen stiver i demperne med brabus modulen, er det vert og kjøpe denne, skal betale 3500kr + frakt, den er ny og aldri vært montert.

Tonny

http://www.mbsca.com/forum/viewtopic.php?f=43&t=58834

Posted

Har brabus senkingsmodul på min s 211, men den er koblet bort fordi ifølge verkstedet så skapte den konflikt med airmatic og nivåsensorene. Fikk ihvertfall stadig vekk feilmeldig på airmaticen når den var tilkoblet, så min ligger klar for tilkobling viss jeg ønsker det og jeg følgte bilen også var stivere med Brabus senkingen inntakt (kan bare være noe jeg trur). Siden jeg kjører på RV7 så har jeg blitt mindre opptatt av stiv og lav bil :)