Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som kan låne/leie meg et sett ordentlige fjærklemmer? Den typen som koster ca 2500. Jeg blir avskiltet pga senk om jeg ikke får byttet innen siste denne mnd. Hadde bilen på firhjulskontroll i dag, men fikk ikke justert camber  :(

Eller om noen vet om det er mulig å leie på BOS eller et sted f eks?

Posted

Noen som kan låne/leie meg et sett ordentlige fjærklemmer? Den typen som koster ca 2500. Jeg blir avskiltet pga senk om jeg ikke får byttet innen siste denne mnd. Hadde bilen på firhjulskontroll i dag, men fikk ikke justert camber  :(

Lokallag Oslo har fjærklemmer.

Posted

Låne/leie? Noen tlf nr eller skal jeg sende PM til noen?

Takk for svar

Posted

Låne/leie? Noen tlf nr eller skal jeg sende PM til noen?

Takk for svar

Det skulle vel bare være å ta kontakt med noen i styret i lokallaget, så fikser de sikkert noe.

Ellers så stikker du ned til Roar, så hjelper han deg :-)

Posted

har du bukk Chriss  ? ellers kan du evt skru nede hos meg på verkstedet på torsdag.....hvis intressert.

Hadde vært fint å kanskje kommet ned ja  :)

Men usikker på om jeg skal få tak i nye fjærer som ikke er senkefjærer først, eller om jeg skal legge på et par tykkere puter oppå de jeg har nå, så prøve en ny firhjulskontroll til på tirsdag.

Noe å anbefale meg? De gamle fjærene mine var knekt og er nå kastet. Fant noen på mekonomen til ca 800kr foran og det samme for bak. Ellers har jeg 2'r og 3'r puter liggende, i tillegg til de 1'r putene jeg har på bilen. Går jo å kutte til de to andre og sette de på? For å få mer riktig camber

Posted

jeg har og fjærverktøy til MB, så ikke noe prob med det btw, men skal du må montere orginal hjul og orginale felger hvis du skal ha 4 hjulsmålinga bra og alt og for godkjenning....

eller skal du godkjenne den som senket ? for da er det jo bare å evt sette på 2-3 puter da kommer camber litt mere ut i topp enn innover...

har ikke forstillingsapparat btw..

Posted

jeg har og fjærverktøy til MB, så ikke noe prob med det btw, men skal du må montere orginal hjul og orginale felger hvis du skal ha 4 hjulsmålinga bra og alt og for godkjenning....

eller skal du godkjenne den som senket ? for da er det jo bare å evt sette på 2-3 puter da kommer camber litt mere ut i topp enn innover...

har ikke forstillingsapparat btw..

da kommer jeg gjerne ned i morgen :)

skal helst få godkjent senkesettet. men der jeg tok firhjulskontroll i går, så var det for mye camber til at det ble grønne tall. tenkte bare å sette på noen tykkere puter så camberen blir godkjent.

om det ikke fungerer med det heller, så kjøper jeg org. fjærer og viser den som standard. ny firhjulskontroll fikser jeg til tirsdag evt.

når passer det for deg i morgen? jeg kan komme når som helst.