Guest Tor Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Hei Jeg har forsøkt å "overhøre" det lenge nå, men nå orker jeg ikke mere... Hver gang jeg starter opp bilen og slår på stereoanlegget, kommer det mange pip, minner om morsesignaler, ut av høytalerene. Det har endt opp med at jeg må slå av og så slå på etter cirka ett minutt. Jeg tror det har noe med telefonen å gjøre, men har ikke klartå finne ut av det. Noen som har peiling? Tor Quote
Helge Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Jeg har hørt det en gang i min, da var det kommet en sms på telefonen. Da kom det også beskjed i pisplayet på radioen. Quote
Guest Tor Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Ja, jeg mistenker sms jeg også. I og med at jeg ikke ser på sms-ene på tvillingkortet i bilen, hoper de seg opp i biltelefonen. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal slå av varslingen som kommer hver gang tenninga har vært av. Tor Quote
E220 Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Jeg får kun opp varsling om sms i det de kommer inn på telefonen, leser aldrig disse på telefonene i bilen så den har altid fyldt minne, men får ingen varsling om dette når jeg starter bilen, men nu vet jeg ikke hva radio du har i din, jeg har kun aps20 i min bil som er av samme årgang som din. Quote
Alexander Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Skru av at SMS blir sendt til tvillingkortet. Det er i hvertfall svært enkelt å fikse hos telenor Quote
Guest Tor Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Takk for tipset! Da har jeg ringt Netcom og fått dem til å slutte å sende sms til tvillingkortet. Nå får jeg slette alle de gamle sms-ene og se om pipinga gir seg. Tor Quote
Helge Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Du er hjertlig velkommen i klubben, hvis du vil melde deg inn Tor, og benytte deg av medlemsfordelene. Quote
Recommended Posts