Oborgen Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Har kommet over en W204 (reg i slutten av -07) som jeg kan få til en ganske bra pris. Hva slags erfaringer har dere med denne modellen. Er ikke laget noen kjøpeguide på den modellen ennå, så da håper jeg at noen her kan dele sine erfaringer. Det er en 200 CDI, ikke automat, gått ca 66.000. Har aldri eid en C-klasse. Har hatt to E-klass tidligere. Den første var en S124 TE 300-24 sportline, det var kjøremaskin det..... Så var det en S210 ok bil, men det var det med rusten da. Selger så klart ikke G-en. Quote
Guest C200 cdi Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 C200 cdi, w204 er bare verdens beste bil har nå hatt en slik bil i ca 1,5 år og snart 20000km. null problem ( bank i bordet ) min har automat, men tror manuell i denne bilen er helt ok. selv sitter jeg i kø på ringveien til og ifra jobb, så automat passer meg ypperlig sånn sett. kjør på sier nå jeg! :cheers: Quote
Recommended Posts