Guest Tonny Solem Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Bilen har nå ved 2 annledninger stoppet når jeg har sotte bilen frapark og så over i revers.( Siste 14 dager )Noen synspunkter på dette?? Quote
Alexander Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Det har sannsynligvis ikke noe med automaten å gjøre. Jeg vil tippe at feilen finnes i tenningen på bilen din. Lenge siden du byttet plugger/pluggkabler/rotor/fordelerlokk og andre ting som bensinfilter osv.? Quote
Guest Tonny Solem Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Takker for raskt svar.Har ikke somlet meg til å ta 180.000km servicen på bilen enda,men blir vel i løpet av denne måneden.Dette er jo den største servicen,så jeg håper noe av dette blir gjort da. Noen som vet.?Og takk og lov for at det ikke er noe med Automatkassen. Quote
Alexander Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Hvorfor ikke ta og sjekke tilstanden på tingene selv? Skru ut pluggene, legg ut bilder her og få hjelp til å se tilstanden på de. Quote
Recommended Posts