Guest ODDATLE Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 HEIA BRANN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Statsministeren har jo sagt at det skal bli forbudt å mobbe! Regner forresten med at vi får blåst liv i den gamle fotballtråden vår igjen snart.... Hva med http://forum.fotballentusiastidioter.com ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Takk for mange forslag. Når det gjelder fotball så interesserer det meg midt i ****, så for den saks skyld kan jeg godt flytte til Stavanger. Jeg holder alle muligheter åpne og stiller ikke store krav, så vi får se hvor jeg havner. Er det noen som tilfeldigvis kjenner en bilsamler som kan tilby husrom i bytte mot litt stell av bilparken er det bare å ta kontakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tdha Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Jeg kjenner noen som trenger aupair som kan tilbys husrom mot stell av hus og stell av små barn. Interessert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Du må jo bare se å få tatt deg en tur til Norges perle, nemlig Kristiansand by Byen som kan skilte med flest soltimer i året, det beste ølet, den beste chipsen, kort vei til mange gode vintersportsteder, fineste skjærgård, de søteste pikene og et pent bysentrum (etterhvert). Pluss at vi har mange gøyale veier rundt omkring i bygdene oppover i fylket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kodvaag Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Særlig. For et par dager siden var det minus 17 da jeg skulle gå på jobb. (Samme ettermiddag solgte jeg en cabriolet til en fra Mandal. Tro om jeg skal begynne å selge sand i Sahara?) Nå er det snø krig ute! ("Storm" og snø) Men, før jeg vil ha deg hit til byen, HVORFOR skal du flytte? Fordrevet?Forvist? Eller bare ikke ønsket mer? Er det derimot pga av du ønske sol & sommer så må du nok ut av landet. Så på TV forleden at politiet har begynt chartering, får hive deg på der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sondre B. Bjelland Posted March 4, 2005 Share Posted March 4, 2005 Særlig. For et par dager siden var det minus 17 da jeg skulle gå på jobb. (Samme ettermiddag solgte jeg en cabriolet til en fra Mandal. Trom om jeg skal begynne å selge sand i Sahara?) Nå er det snø krig ute! ("Storm" og snø) Men' date=' før jeg vil ha deg hit til byen, HVORFOR skal du flytte? Fordrevet?Forvist? Eller bare ikke ønsket mer? Er det derimot pga av du ønske sol & sommer så må du nok ut av landet. Så på TV forleden at politiet har begynt chartering, får hive deg på der![/quote'] Hehe. Joda. Så vel egentlig på oversikten tidligere i posten over antall soltimer. Kjevik kom jo godt ut Offtopic: Det er helt sykt glatt ute nå. Kjørte en tur i mammas Camry med slitte piggdekk på. Det var ikke noe spesielt gøy, men jeg kan ikke unngå å bli litt eplekjekk når jeg, en 18 år gammel gutt med "fersk" lapp kjører en 11 år gammel bil uten ABS og holder meg på veien når jeg ser voksne folk i nye biler ligge i grøfta Snøballkrig er GØY! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest T.A.S Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Oslo/Akershus/Lørenskog/Fjellhamar er et bra sted. fjellhamar er ganske så stort, men her jeg bor, er det hyggelige naboer.. lykke til med flytting, hvis det skjer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morty Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Kom hjem fra Kyros i dag og det var vinter der nå, 20 grader i skyggen,har noen venner som bor der, er tilbudt jobb der og fruen og ungen er absolutt intr, og hunden kommer vell også til og trives etter en lang karanten, så det er mulighet for at vi pakker allt og drar,men så var det derre med rattet på feil side da kjørte litt sist nå og det er vell greit,men får jeg lov til og ta med Benz dit hvis vi skal bo der 3-4år? den fortjener vell en god Pensjonisttilværelse med varmt og tørt klima ellers for og svare er nok Tr.heim valget mitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 ellers for og svare er nok Tr.heim valget mittTrondheim kan anbefales det, men en ting er negativt sett fra en bilists øyne. Trondheim har 2 bomringer!! En ytre og en indre bomring! Noe forbasket herk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Si fra hvis du ikke drar da Morty. Tar gjerne en jobb på Kypros jeg. Samme hvilken side man kjører på vel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Neskollen er et knallsted å flytte. Jeg vet tilfeldigvis om en leilighet som er til salgs der også: http://www.finn.no/finn/realestate/object;pdc=1110180189957?finnkode=5130221&sid=2a1xP_OrF189931&pos=16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Neskollen er et knallsted å flytte. Jeg vet tilfeldigvis om en leilighet som er til salgs der også: http://www.finn.no/finn/realestate/object;pdc=1110180189957?finnkode=5130221&sid=2a1xP_OrF189931&pos=16 Virker som selgeren er glad i biler også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Neskollen er et knallsted å flytte. Jeg vet tilfeldigvis om en leilighet som er til salgs der også: http://www.finn.no/finn/realestate/object;pdc=1110180189957?finnkode=5130221&sid=2a1xP_OrF189931&pos=16 Virker som selgeren er glad i biler også Pussig sammentreff det der... Noen korpsgener kan også skimtes legger jeg merke til... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Ble det Fredrikstad på deg da, Olav? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Neskollen er et knallsted å flytte. Jeg vet tilfeldigvis om en leilighet som er til salgs der også: http://www.finn.no/finn/realestate/object;pdc=1110180189957?finnkode=5130221&sid=2a1xP_OrF189931&pos=16 Virker som selgeren er glad i biler også Er noe kjent med den stua der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Alexanders? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Er noe kjent med den stua der! Neeeeeeei?!?!?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Joda, det ble Østfolding av meg. hadde hørt at det skule væra "ille bra" her. Trives godt foreløpig, og så blir det jo enklere å svinge seg inn til Oslo om mandagene. Kort vei til EU er det også.Hvor flytter du (dere) hen da Alexander? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Ble Medlem: 02 Jan 2003Innlegg: 1589Bosted: Snart: Hellnetun i Blaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 DÆVEN, Så observant som du er da Trond Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 DÆVEN' date=' Så observant som du er da Trond Erik [/quote'] følger med vet du, følger med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 Det er strengt tatt ikke vits i at jeg skriver noe mer her nå, men jeg følte for det allikvel. Joda, vi har kjøpt oss hus i Blaker. Da kan jeg skru bil og spille gitar uten at naboene klager. Endelig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Jeg tror snart jeg dauer av kulde!!! Zinnzykt kaldt om dagen, brrrrr! Tror jammen det var ned mot -6°C i morges. Ikke akkurat hverdagskost, nei.... Kjenner jeg begynner å få vondt i halsen og nå.... Stavanger har de mildeste vintrene i landet, men det hjelper oss ikke så mye nå. Eneste som "mangler" nå er vel at det begynner å snø også Lengter til sommeren..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted December 28, 2005 Share Posted December 28, 2005 Jeg tror snart jeg dauer av kulde!!! Er dere litt tander der i vest? Leste i Bergens Tidende at det var kuldesjokk og kulderekord i år. Hele 6!!! minusgrader. Dæven. Tenk det! Hele 6 minusgrader! Da er det kaldt da! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts