Guest Lasse Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Har noen spm ang ombygging og avgifter. Har en mb 220cdi 2003 mod som har gåt snart 400 000km, girkassen begynner fjuske osv. Har en ufortollet 2003 55AMG som jeg kan få rimelig. Har hørt at ombygging av biler som har vært registrert i over 10år ikke trenger betale avgifter og at så lenge alt er godkjent ombygd er det bare tut og kjør. Noen som vet? Quote
Guest Marius Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 Har du fått noe tips på en sån ombygging? Driver og undersøker selv om det er mulig og få godkjent ombygging av en 203 TIL c32 amg eller c55. Quote
Guest modzona Posted January 7, 2012 Posted January 7, 2012 Hei. Var en tur her om dagen på mitt lokale biltilsyn. Har planer om å bygge om en w124 260 til en 280. Der fikk jeg bedskjed om følgende. Etter ombygging på bilen klare utslipskravene. (er ikke helt sikre på hva spesifkt er) Du må ha dokumentasjon på at bremsene klarer den økte effekten. Og at vekten på forstillingen ikke blir mer enn det som står i vognkort. Værre var det vist ikke. Quote
Recommended Posts