Roger H. Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Nå henger denne kroppen (som jeg likner mer og mer etterhvert som årene går) på garasjeveggen og lyser fint.... Regner bare med at naboene rister på hodet.... :lol: Vel, bilhobby er mangfold, så de får bare holde ut.... Quote
CHARLIE Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Hahaha!! Kjempekult Roger! Jeg har enda de 2 Michelin dukkene som jeg hadde på en av trailerene jeg kjørte liggende i garasjen. Har tenkt å henge dem opp inni garsjen med lys i Quote
Roger H. Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 Var knall den da Hahaha!! Kjempekult Roger! Jeg har enda de 2 Michelin dukkene som jeg hadde på en av trailerene jeg kjørte liggende i garasjen. Har tenkt å henge dem opp inni garsjen med lys i Ja, ikke sant? Viste den til kona mi for 5 minutter siden; "FÅ DEN VEKK"!!! sa hun..... he-he, jeg synes også den er knall..Ooog en ting er sikkert; den blir hengende. Den var nokså diskrè igrunn, garasja har jo nesten samme farge.. Jeg og bruttern var i trøndelag for noen årsiden og solgte en Suburban, kjøpern av bilen hadde fronten fra en -80mod Chevrolet Caprice over garasjeporten, komplett med lys,grill og støtfanger. Parklysa var tilkoblet også.... Quote
CHARLIE Posted May 1, 2010 Posted May 1, 2010 Viste den til kona mi for 5 minutter siden; "FÅ DEN VEKK"!!! sa hun..... he-he, jeg synes også den er knall..Ooog en ting er sikkert; den blir hengende. Blir vel ikke mye på deg de første kveldene fremover da, hehe Quote
Roger H. Posted May 1, 2010 Author Posted May 1, 2010 Blir vel ikke mye på deg de første kveldene fremover da, hehe :lol: :lol: :lol: :lol: Hun vet at jeg er urokkelig når det gjelder garasja.... det er mitt domene!... Synes det tar seg meeeget bra ut jeg.... Quote
Alexander Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Stilig Mangler bare en roterende stjerne på mønet nå, så er du i mål Quote
Roger H. Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 Takk for støtten... :D :D Jeg er jo eneste gutten i huset, så 'rommet mitt' må jo bære preg av det. De 3 damene har jo sine rom, med deres preg... Det for nok begrense seg til denne figuren tror jeg, blir vel kanskje litt mye med en figur til, samt roterende stjerne på toppen.... :lol: :lol: :lol: Quote
Thomas Madsen Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Du kunne jo flytta lampene du har på siden.. Tatt ev av dem er gummimannen henger i dag og satt en gummimann på hver side Quote
Roger H. Posted May 2, 2010 Author Posted May 2, 2010 Du kunne jo flytta lampene du har på siden.. Tatt ev av dem er gummimannen henger i dag og satt en gummimann på hver side :lol: :lol: :lol: Quote
Thomas Madsen Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Innimellom når jeg leser hva jeg skrev skulle man tro jeg var full Sliter litt med att jeg ikke får skrudd av touchpad'n på laptop'n og dermed hopper musa innimellom litt fram og tilbake i teksten. Ikke att jeg skriver 100% rett uansett, men hallo... Tatt ev av dem er gummimannen henger i dag og satt en gummimann på hver side Skulle vel vært satt en av dem der gummimannen henger idag, og satt en gummimann på hver side... Quote
Lorns Stavrum Posted May 2, 2010 Posted May 2, 2010 Dette var jo stilig, hadde vært mye værre viss du hadde hengt to stk som lampetter på stua, så denne synes jeg du bare må FÅ ha der den er, Quote
Recommended Posts