Guest Johan Stub Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Hmm - registrerer at det i NAF bladet er presentert et for meg nytt dekkmerke - Barum. Det må da være bra vel... Quote
Guest Geggi Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Jeg har hørt om det før.... Er usikker på kvaliteten dog... Quote
Guest GammelGul Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Barum har eksistert i maaaaange år Johan. Grunnen til at du ikke har hørt om det er at det har hatt et rykte som ikke passer inn i markedet i bygda di. Går vel ikke så mange Ladaer rundt i avenúene der eller tipper jeg. Quote
Guest Johan Stub Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Er usikker på kvaliteten dog...Hallo - kan jo ikke ha dårlig kvalitet når det heter Bærum på engelsk vel? Quote
Guest Geggi Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Hehe, godt poeng! Intet mindre enn en skandale i så fall Quote
Guest kodvaag Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Jeg har alltid trodd det var et Bærums-produsert dekk med en internasjonal svung på navnet. Quote
Guest Johan Stub Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Bærums-produsertÅ nei - vi har ikke noe industri og sånt her i Bærum, bare fine jobber her... Quote
Guest kodvaag Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Bærums-produsertÅ nei - vi har ikke noe industri og sånt her i Bærum' date=' bare fine jobber her...[/quote'] Æsj, må dere arbeide for pengene?? Quote
Guest Johan Stub Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Pengene arbeider for oss... Quote
FrodeS Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Pengene arbeider for oss... hehe.. Du vet nå å få sagt ting også, da ... Quote
Recommended Posts