Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gikk til innskaffelse av tilhenger som vi kan dra med oss på treff osv når vi trenger mere plass :D :D :D

Her er de tekniske spesifikasjonenne på selve hengeren :D

Bremser Ja

Dekk 145/80 x 13"

Innv. bredde 116 cm

Innv. høyde 35 cm

Innv. lengde 204 cm

Innvendige surrefester Ja

Antall aksler 1

Lastehøyde 51 cm

Nyttelast 595 kg

Oppbevaring i loddrett posisjon Ja

Totalbredde 160 cm

Totallengde 305 cm

Totalvekt 750 kg

Lasteplansider Stål

Fant ut at hengere uten brems kan en ikke kjøre lovli fortere enn 60 kmt med :( Det hadde tatt seg ut og kjørt i 60 kmt opp til Våler :lol: :lol: :lol:

Her er skuta: :D

75_996532007.jpg

Slike felger som dette skal monteres med 195/45R15 dekk. Får ei Mercedes stjerne i midten :D :D :D

~7020204.JPG

Posted

felger på hengern, du har det bra eller ? :P

må jo ha samme felger som på bilen.....kjør hardt kjør stil.-.

Kunne ikke hatt det bedre :D :D :D

Sliter med og få 20" på hengeren :lol: :lol: :lol:

Posted

Hva med å lakkere den Columbitschwarz? Eller kanskje med en lastebillakk, de skal visst tåle litt mer? :-D

Edit; Dersom man fikk tak i noen felger med litt ukurant innpress (S-klasse, A-klasse eller lignende), så hadde det gått finfint å gjort som Frode foreslo og laget spacere for å få på 5x112-felger ;-) Kanskje noen 18" A-klasse AMG-felger? :-D Arnt har noen rimelige liggende :-D

Posted

Hvis du får endret boltsirkelen til 5x112, så har jeg noen kasserte 17" AMG-look felger du kan få helt gratis. Felgene er ikke strøkne, men ser helt greie ut. Det er litt for mye kast i dem til at di kan brukes på bil, men på en henger spiller det overhodet ingen rolle. Hyl ut litt fort, før de havner i søpla på jobben.

Posted

Vi tar dem uansett så får vi se hva dem brukes til etterhvert Charlie..... :lol:

OK! Skal redde dem fra Helvete :D. Fint om de blir plukket opp på mandag hvis noen kan svinge innom.

• 4 weeks later...
Posted

Forbaska transportstreik...!!! Skulle fått hengeren for 2 uker siden, men grunnet "klatt i løå" så er det uvist når den kommer :( :( :(

HÅPER ikke det blir for lenge til...!!!...Må jo ha litt tid på meg slik jeg kan få rigga den skikkeligt opp :D :D :D

Posted

Veldig bra, Terje!

Forresten så kan du kjøre i 80 med henger uten brems, men da må totalvekta på hengeren være under 500 kg eller noe sånt. Uansett bra å ha bremser!

Posted

Veldig bra, Terje!

Forresten så kan du kjøre i 80 med henger uten brems, men da må totalvekta på hengeren være under 500 kg eller noe sånt. Uansett bra å ha bremser!

Vogntog kan vell ikke kjøre i noe mer enn 80 uansett?

Posted

Veldig bra, Terje!

Vogntog kan vell ikke kjøre i noe mer enn 80 uansett?

Det er sant :lol: :lol: :lol:

Begynner og bli lei all ventinga nå kjenner jeg...!!! Bestilte den for langt over en måned siden og enda ikke fått hengeren min :( :( :(

• 2 weeks later...