Jump to content

Stavanger: Jeg møtte om lag 25 ML'er...

Recommended Posts

Guest kodvaag
Posted

Jeg møtte om lag 25 ML'er på vei inn i Vatneleiren i Stavanger. De fleste var den gamle typen med siste faceliften, og så var det noen få av de nyeste. Så var det noen S klasser, og noen A også...

Hva var det for noe? Nybilvisning for inviterte kanskje?

Jeg fikk i hvert fall hakeslepp, har ikke sett så mange på en gang før! :shock:

Posted

Stemme d, d va nybil visning m/terreng prøvekjøring i vatneleiren........

Guest GammelGul
Posted

Var innom hos BOS i Sarpsborg i dag og snakka litt med sjefen der. Vi driver og skal åpne butikk i nabobygget deres. Han hadde inne en ny ML som skal leveres til ny eier over helga. Han fyrte den opp for meg og viste den fram. Kjempebil!!!! Det var en sort 320 med lysegrått skinn/alcantara interiør. Sportspakke med 19" hjul, Airmatic og mye snadder. Han hadde også bestilt en som demobil og får den om to uker. Da får han besøk igjen. :wink: Han hadde solgt mange nye M-er, og kun 320-er. Det gjør seg blant alle Cayennene som går her i distriktet. :wink:

Han hadde også solgt en ny S 500 som er klar for levering i oktober. Og jeg kan trøste dere som er i tvil: Han hadde sett og prøvd bilen, og den var mye penere i virkeligheten enn på bildene som sirkulerer.

Guest Johan Stub
Posted

Var innom BOS i dag og så på bilen - en 350. Den var utrolig tøff. Må være sort selvfølgelig.

Men det er en stooor bil!

Guest GammelGul
Posted

Det første jeg tenkte på også når jeg gikk bort til den. Riktignok er den 15 cm lengre, men det virker som en halvmeter. Inntrykket forsterkes nok av at den også er 7 cm bredere og 9 cm lavere enn forgjengeren. Akselavstanden er også økt noe. Den sto på 19" hjul, men det så ut som 16" :wink: Her må man nok opp på over 20 før det skal gjøre susen. Slik som denne:

8_-1038101518.jpg

Posted

De felgene minner farlig om BMW-felger! Passet ikke helt på denne bilen - svære E-klassefelger hadde kanskje vært noe?

Posted

Har sett mange MLer de siste to ukene, og må si bilen ser bra ut i virkeligheten - dog har felgvalg utrolig mye å si!

Så dessuten et par nye S-klasser, og igjen må jeg si at dette er en bil som må ses i virkeligheten for å ytes rettferd..