Tommy Andersen Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Jeg har en CE med eletrisk rullegardin i bakruten. Det virker ikke lenger fordi en sånn plaststreng er røket. Jeg har kjøpt ny plaststrengen men da jeg prøvde "kjøre" det nye inn stoppet den bare. Jeg antar at den stopper i restene av den gamle plaststrengen for den fikk jeg ikke ut. Jeg skal få skiftet bakrute i morgen og i den forbindelse ønsker jeg å ta ut hattehyllen. Jeg hadde ute baksetene men jeg klarte ikke få ut hattehyllen og jeg skjønte ikke hvordan det er skrudd sammen.. Noen som kan hjelpe?? edit : endret til fornuftig tittel og flyttet til teknisk. --FrodeS Quote
Jøran89 Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Iallefall på W124 sedan må du ut med plast dekselene på C-stolpene. Vist du har nakkestøtter må disse løsnes fra bagasjerommet. Er noen plastklips der som må dyttes "opp" for å få løs nakkestøttene. Bør ha en medhjelper som drar løs nakkestøttene innen fra, mens du dytter opp de klipsene. Lykke til! Quote
Recommended Posts