Stian Jevnaker Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 Har en 01 E Klasse med manuell AC, altså med vridehjul til og just tempen på hver side med. Høyre side får jeg justert, men venstre side båser det kun varmt. Hva kan problemet være? Skal sies at det nylig ( i vinter) er skiftet Command i bilen, og da må jo hele ramma rundt der ut... Quote
Jan Rune Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 prøv og kakk litt på duo ventilen i motorrommet, har opplevd at den henger og ikke vil stenge. Quote
Stian Jevnaker Posted April 27, 2010 Author Posted April 27, 2010 Ok, den som styrer varmt og kaldt på hver side ja? Quote
Jan Rune Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 ja stemmer, sitter på høyre side i motorrommet ca 40cm fra torpedoveggen. har samme problemet på min, men bare av og til. når jeg går ut og dunker litt på den med isskrapa så blåser det kaldt. prøvde og åpne den uten at jeg ble noe klokere av det... har bestillt meg en ny, håper det løser problemet Quote
Recommended Posts