Guest norieier Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Er det noen ute i dette forumet som har noen erfaring med chiptrimming av en 290 tdt som fra før av har kun 129 HK . Det kunne vel ikke skade med noen flere eventuelt hvem som leverer slikt utstyr .. Quote
Guest Svenna Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Jeg har en kompis som chippet sin hos Flissundet Motorservice, han havnet på rundt 170-175 hk mener jeg. Han er veldig fornøyd med bilen etter chipping Quote
FrodeS Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Er det noen ute i dette forumet som har noen erfaring med chiptrimming av en 290 tdt som fra før av har kun 129 HK . Det kunne vel ikke skade med noen flere eventuelt hvem som leverer slikt utstyr .. Snakket med en som mente han hadde drøyt 160 hk. Der hadde forbruket gått ganske godt ned. Quote
Guest Hamsun Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Sjekk ut www.vector-tuning.deDer finnes det en til deg som gir deg 26 ekstra hk samt 50nM... Vet det funker på mange ulike biler.. Lett å montere. OK pris ( ca 5700,-) for den dyreste digitale boksen og ca 4500,- for eldre biler... Finner du ingen leverandør kan jeg sikkert koble deg til en. Quote
Recommended Posts