Guest magnesandvin Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 noen som har hatt problemer med vann i bagasjerommet på w123 sedan?? det drypper ned på venstre bakre hjulbue, men jeg vet ikke hvor vannet kommer seg inn.. Quote
Guest Tom Bringsvor Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Dreneringsslange i bakkant fra takluke? Ta en kompis med en vannkanne og utfør en eller flere kontrollerte "vanninger", rundt takluke, bakrute, baklokk. Quote
Frode Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Ta en kompis med en vannkanne og utfør en eller flere kontrollerte "vanninger", rundt takluke, bakrute, baklokk. Og hvis du blander litt "konditorfarge" i vannet, noe hvit/gult selvlysende så ser du kjapt hvor det kommer ifra og kan følge "streken" frem til synderen.... Quote
Guest 300TDT Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 noen som har hatt problemer med vann i bagasjerommet på w123 sedan?? det drypper ned på venstre bakre hjulbue' date=' men jeg vet ikke hvor vannet kommer seg inn..[/quote']Enten bakruta (~20-25 år gammel råtten gummilist) eller rundt bagasjeluka. Tipper på bakruta om du ikke har takluke som foreslått over her. Quote
Guest GammelGul Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Har det samme på min. Har lokalisert det til gummilista rundt lokket. Quote
Guest magnesandvin Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 har ingen takluke. men takker for alle tips, da blir det "feilsøk" i helga. (selvlysende vann.. den var ny for meg ) så får vi håpentlig se hva som er gærnt Quote
Guest amorino Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Selvlysende vann. Oppskrift som følger; 10 liter tungtvann300 gram beriket uran100 gram fosforDiv. rester fra Tsjernobyl... krydres med splittede atomer etter smak! (Sakset fra Mullah Krekars kokebok) Quote
Recommended Posts