Jump to content

Recommended Posts

Posted

Gratulerer, Olav! Synes plutselig jeg så denne bilen postet på flere forskjellige klubbforum hvor jeg "henger", og la plutselig sammen to og to. Tror resultatet ble fire. Hvis den bilen du gjør plass til er svart og kom fra Florida for ikke så altfor lenge siden får jeg virkelig gratulere! Den så flott ut!

MVH Tore

Posted

Takk Tore. Regnestykket ditt er nok riktig. Men det er vel en bil som ikke er godtatt her inne det heller, selv om den er tysk. :)

Lanciaen ble forøvrig solgt i går, men uten at det ble bedre plass av den grunn. Som en del av oppgjøret kom nemlig denne.

75_side.jpg

Men jeg ser at du rydder om dagen også, så kanskje jeg kan fylle opp en låve på Ørje?  :D :D

Den sorte skal hentes på torsdag, og jeg gleder meg. :D

Posted

Hehe, ja vi får se hvordan det går. Trått å selge alt mulig om dagen, virker det som. Men den røde der var jo tøff, da, kan hende du får lyst til å beholde den også. Erfaringsmessig er det slik med lagringsplass at "when there´s a will, there´s a way". Har liten peiling på Alfa, men vet at den typen der skal være ganske vilter.

Den sorte er nok ikke helt godkjent her, nei. Men gearkassen vil vel ingen ha noe vondt å si om... (med mindre "Nyttårshaien" har manuell, hvilket jeg synes å huske at den har).

Jaja, vi får vel slutte å være så interne...  8)

MVH Tore

Posted

Hva slags bil er den sorte??

Tja, nå skal vi sette deg på en liten prøve. Hai er ett stikkord. Det med at girkassen ville bli godtatt her er et poeng, men "den sorte" har manuell og da faller det bort. Drivlinjen har mye til felles med den røde. Men mens den røde har symmetri med antall hjul, dører og sylindre er det annerledes på den sorte. Der er hjul og dører faktorer mens sylindrene er produkt.

Litt hjernetrim skader ikke på en lørdagskveld. :D :D

Posted

928 er jo en herlig bil å kjøre mener nu jeg, er 15 år siden nu jeg fik kjøre en sådan i danmark men var en kjempe bil med masse kraft hehe