Trond H. Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 En gjeng fra Oslo vurderer STERKT å dra nedover hit i juni. http://www.mercedestreffen.de/event2010.html Hadde vært artig hvis så mange som mulig hengte seg på. Ca. 40 mil kjøring fra Kiel, det finnes jo mange måter å ta seg dit på, men Color line Oslo-Kiel er et av alternativene. Man tenker seg da å ta båten ned på torsdag og hjem igjen med båten på søndag. I følge de som har vært der tidligere er dette en opplevelse. Quote
Ronnie Westpold Posted April 19, 2010 Posted April 19, 2010 Jeg og Inge skal nedover ihvertfall Håper at flere henger seg på. Quote
Lars Alex Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Hei, Ronni. Kom med noen priser, så får jeg se hva jeg gjør. Quote
Ronnie Westpold Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Ser ut til at hjemreisen med Colorline fra Kiel til Oslo ligger på ca 1800 pr pers. Fra Kiel til Gøteborg er det ca 1400 så da sparer man ingen ting på den turen. Quote
Recommended Posts