Guest aslak Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 noen som har vært borti lekkasje på w202... har skjedd to ganger nå at gulvet i baksete venstre side er vått...noe som aner hva det kan være??eller kor det kan komme fra?? Quote
Guest amorino Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Svigermor i baksetet? Jeg sier bare; Tena Lady!! Men fra spøk til pumpehagle; er det vått i taket? Kan det være soltaket? På den annen side - hvor på gulvet? Mot døren, mot midten, midt på? Det kan være både utett pakning i dør - både oppe og nede for den del - slik at spruter inn under nedre dørlist - eller det kan renne langs med døren oppe! Er det rust under (skal vel litt til?) og det lekker inn den veien? Jeg ville sjekket i flg. rekkefølge; takluke (hvis du har da!!!) og dør - skal vel litt til om ikke det er en av de to! Quote
Guest Redvar Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Jeg sliter også med vann i bagasjerom på venstre side. Det samler segopp under matta i den gropa under lyset.Samtidig fant jeg vann under baksetet på høyre side langs kabelgata som kommer fra bagasjerom. Jeg har ikke klart og lokalisert lekkasjen, selv om jeg har spylt med aldri så mange liter vann Håper du finner ut av det, og om du gjør kan slenge inn et tips om hva det var. Quote
Guest amorino Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Hadde vann på HØYRE side i bagasjen - det kom utenfra - en utett pakning, fikk tettet den på verksted. Ligger vel noe a`la silikon i skjøten under "teppet" nede i gropa der. Du kan sikkert tette det selv med silikon eller noe - om du vil... Quote
Guest PoorLeno Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Det kan være både utett pakning i dør - både oppe og nede for den del - slik at spruter inn under nedre dørlist - eller det kan renne langs med døren oppe! Er det rust under (skal vel litt til?) og det lekker inn den veien? Jeg ville sjekket i flg. rekkefølge; takluke (hvis du har da!!!) og dør - skal vel litt til om ikke det er en av de to! Wild guess: Det kan kanskje også lekke via luftekanalene til klimaanlegget (???) De munner ut under forsetene, men jeg aner ikke om det er mulig at det kan komme vann inn i disse etsteds fra... Jeg fikk engang hele fotbrønnen i passasjersetet foran, kupeviftemotoren og pollenfilteret fylt med vann etter at noen på BOS Skadeverksted vasket min forrige bil, '99 w202. Aner ikke hvordan de fikk det til Quote
Guest aslak Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 Det kan kanskje også lekke via luftekanalene til klimaanlegget (???) De munner ut under forsetene, men jeg aner ikke om det er mulig at det kan komme vann inn i disse etsteds fra... kan minne om dette faktisk, for det er rundt der det blir vått...noen som har vært borti lignende eller kan bekrefte dette?? i så fall hva kan jeg gjøre med det?? Quote
Recommended Posts