HolgersEN Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 I blive i can fly??? http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article756345.ece Quote
HolgersEN Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Varseltrekanten var et artig innslag da Vitkigt og sette ut den, hvis ikke kan en få bot Quote
TEH Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Varseltrekanten var et artig innslag da Vitkigt og sette ut den, hvis ikke kan en få bot Er vel ikke akkurat det jeg hadde bekymra meg mest over, hehe... Men men, nå har'n i hvertfall en artig historie og fortelle barnebarna sine i fremtiden Quote
HolgersEN Posted April 18, 2010 Author Posted April 18, 2010 Varseltrekanten var et artig innslag da Vitkigt og sette ut den, hvis ikke kan en få bot Er vel ikke akkurat det jeg hadde bekymra meg mest over, hehe... Men men, nå har'n i hvertfall en artig historie og fortelle barnebarna sine i fremtiden Dere skulle bare vist hva bestefar gjor når han var ung :lol: Quote
Jøran89 Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Greit nok at Volvo er traktor, men............. Quote
Thomas Madsen Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Er vel litt beskrivende for tilstanden du er i... Du drar av veien, oppover en fjellskrent over en kant... ræva på bilen står 3 meter opp i lufta.. OG du tenker på å få opp varseltrekanten... Som trolig lå baki... Quote
Recommended Posts