Chriss Benz Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Noen som har prøvd Xenonlook pærene til Momo? http://www.andysautosport.com/images/product/lights/bulbs/headlight_bulbs/sm__momo_wh55h1.jpg Noen erfaringer? Quote
Anders' Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Ja har prøvd de, har slike i tåkelysa mine, men da i H3 versjon. Hadde i H4 på hovudlys før, men syns det blei alt for blått lys, og det lyste ikkje noge serligt bedre heller. Men så lenge du kun er ute etter xenon look, er dei der et bra alternativ Dette er jo min erfaring da. Quote
Chriss Benz Posted April 17, 2010 Author Posted April 17, 2010 Ja har prøvd de, har slike i tåkelysa mine, men da i H3 versjon. Hadde i H4 på hovudlys før, men syns det blei alt for blått lys, og det lyste ikkje noge serligt bedre heller. Men så lenge du kun er ute etter xenon look, er dei der et bra alternativ Dette er jo min erfaring da. Høres bra ut. Da blir det å teste ut de til uken i lyktene. Har de i HB4 blir det et sett til fanger til BMW'n også. Er hovedsaklig utseende jeg er ute etter Quote
Anders' Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Ja har prøvd de, har slike i tåkelysa mine, men da i H3 versjon. Hadde i H4 på hovudlys før, men syns det blei alt for blått lys, og det lyste ikkje noge serligt bedre heller. Men så lenge du kun er ute etter xenon look, er dei der et bra alternativ Dette er jo min erfaring da. Høres bra ut. Da blir det å teste ut de til uken i lyktene. Har de i HB4 blir det et sett til fanger til BMW'n også. Er hovedsaklig utseende jeg er ute etter Men da er jo alt i den sjønneste orden da Quote
Recommended Posts