Jump to content

Recommended Posts

Posted

kom over disse på autodb http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?AdItemId=1088400;Modified=1271429667

må være ett kupp for en entusiast, hadde de vært 1 tomme bredere hadde jeg omså syklet å hentet de :lol:

Takk for tipset, Kjetil!

Jeg fikk kjempelyst på disse for å bytte ut de to dårligste lorinserne jeg har, og evt. bruke resten som vinterdekk, eller få dem pusset opp for å få dem helt strøkne. Jeg sendte Håvard B bort for å titte på dem, men etter hans rapport var de ikke så mye å samle på. De var ganske mye kantkjørt, og en felg er bulket.

Irriterende, for da jeg spurte selger om stand, så svarte han "de er meget strøkne".

Anyway, tusen takk til Håvard for kjapp hjelp! Det er så greit å ha folk i klubben som stiller opp for hverandre. Det hadde vært ergerlig å få disse hjem og så oppdage at de alle sammen er dårligere enn de jeg har fra før.

Posted

Ikke noe nytt at selgere juger så det renner av dem i salgsannonser. Har opplevd dette selv flere ganger når jeg har vært å sett på biler til unga i huset. Averterer og sier at ting er strøkent. Men når man kommer for å se, så er det ikke i nærheten av det som er sagt. Mye er jo bare søppel  :x Skulle hatt seg en mitt i trynet spør du meg.Man bruker faktisk både tid å penger for å reise rundt å titte. Da burde folk klare å fortelle sannheten om det de selger. Hva er vitsen? Dette blir jo oppdaget når kommer på døra til disse.

Skjønner ikke poenget jeg.

Posted

Ikke noe nytt at selgere juger så det renner av dem i salgsannonser. Har opplevd dette selv flere ganger når jeg har vært å sett på biler til unga i huset. Averterer og sier at ting er strøkent. Men når man kommer for å se, så er det ikke i nærheten av det som er sagt. Mye er jo bare søppel  :x Skulle hatt seg en mitt i trynet spør du meg.Man bruker faktisk både tid å penger for å reise rundt å titte. Da burde folk klare å fortelle sannheten om det de selger. Hva er vitsen? Dette blir jo oppdaget når kommer på døra til disse.

Skjønner ikke poenget jeg.

Utrolig irriterende at det skal være nødvendig å juge på seg at ting er så mye bedre enn det er. Han kan jo ikke ha unngått å se at felgene er skrapet opp og skeive.

Om ikke annet, så får vi sende en vennlig tanke til Håvard som bråkjørte og så på dem, og håpe vi slipper at noen her blir lurt på disse.

• 3 weeks later...
Posted

Det er nesten utrolig at bildene i annonsen er tatt av de felgene. De så ikke i nærheten av så fine ut..

Bare hyggelig å kunne hjelpe, Frode. Selgeren sa han skulle bruke disse selv hvis de ikke ble solgt, men jeg tviler på at han vil bruke den felgen med bulk både på innsiden og utsiden.