Guest Eivind Soltvedt Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Noen med erfaring? Er dette en jobb med 5 skiftnøkler i haynes-boka? Spesialverktøy? Quote
Guest ODDATLE Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Finner ikke denne jobben beskrevet engang, hverken Haynes eller i Brooklands-boken. Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Må vel presses ut i ei presse, og presse inn nye.Grei jobb for ett verksted... Quote
Guest Trond Roald Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 jeg bruker å varme rundt kula og slå den ut med slegge.men,har spesial verktøy for å skru inn ny.(jobber på ett mb verksted)men,vis du tar broen ut kan du presse av/på ny også. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Da gjør jeg det enkelt! Bestiller time hos han som jeg har fått sveist rusta hos! Han pleide å ta sånn ca 400,- +deler for bytte av en bærekule på MB. Quote
Guest Jan H. Posted September 13, 2005 Posted September 13, 2005 Hei, Du skal vite at hvis du tar av bærebroa må du ta 4hjuls kontroll. hvis du ikke merker skruene som fester broa. de er eksentriske og hvis de kommer ut av stilling blir forstillingen feil. det aller beste er hvis du klarer jobben uten å ta av broa. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Fikset. 855,- ferdig klar til kjøring på lokalt verksted. Quote
FrodeS Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Fikset. 855' date='- ferdig klar til kjøring på lokalt verksted.[/quote'] begge sider? retter den opp bedre nå ? Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Bare ene sida. Retter seg opp bedre. Lille klonkelyden er også borte. Quote
Recommended Posts