Jump to content

Recommended Posts

Posted

2001 220cdi hopper av og til ut av gir. Hvis jeg sjalter den til N og tilbake i D så funker den igjen, har også hendt at den låser seg i ett gir. Har sjekket oljenivå og det skal være ok, hvis jeg brukte peilepinnen riktig da, dytta den helt ned til den butta... noen som har erfaring med lignende?

• 2 weeks later...
Posted

Har samme problemer med min, noen som har vert borti lignendes?

hehe ser ut til at vi har samme bil, årsmodell, km-stand og de samme problemene :lol:

var på Bergs Automatservice og tok diagnose, var visst ventildisken som var moden for utskifting kosta 11625,- inkl.mva. og få den skifta. Vi får vel kanskje klubbrabatt på den prisen?, glemte å spørre

Posted

Det er vel nå jeg skal si at min automat girer som en drøm, men ikke har tip-funksjon, eller hva??  :lol:

Posted

Har samme problemer med min, noen som har vert borti lignendes?

hehe ser ut til at vi har samme bil, årsmodell, km-stand og de samme problemene :lol:

var på Bergs Automatservice og tok diagnose, var visst ventildisken som var moden for utskifting kosta 11625,- inkl.mva. og få den skifta. Vi får vel kanskje klubbrabatt på den prisen?, glemte å spørre

:)

Hmm, får se hva jeg gjør med problemet...

Posted

Du kan jo prøve "åpne-se" metoden....? Skifte olje på kassa, pluss filter...... Eller er dette tåpelig...?