Mr. Nygård Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Etter en del oppfordringer, legger vi ut for synspunkter for å ha møtedager på mandager i stedet for onsdager slik som i dag. Saken var oppe på "kultur - foredraget" fredag 25. feb, men referatet og konklusjonen har visst forsvunnet siden den tid. Fremdeles kl. 19:00 som tidligere Vi lar denne ligge ute en stund, og lodde stemningen og evt. synspunkter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Saken var oppe på "kultur - foredraget" fredag 25. feb' date=' men referatet og konklusjonen har visst forsvunnet siden den tid. [/quote'] Forstår ikke det, synes så tydelig å huske at jeg noterte det ned på servietten på Dolly - men husker ikke om det var før eller etter at jeg tørket opp skummet som fant veien ned på bordplaten....... Har ellers avgitt min stemme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Bryne Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Foreslår et felt for "indifferent" i pollen. Personligt e d et fett om det blir mandag eller onsdag, og d kan ver greit for å avdekka kor mange av oss som har gitt innspill. Så min stemme er pr. nå ikke formelt avgitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Foreslår et felt for "indifferent" i pollen. Personligt e d et fett om det blir mandag eller onsdag' date=' og d kan ver greit for å avdekka kor mange av oss som har gitt innspill. Så min stemme er pr. nå ikke formelt avgitt [/quote']Tenkte det samme, men glemte å skrive det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Satt og kjedet meg litt, så jeg tok hånd om det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Jeg er råklar for mandag....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Satt og kjedet meg litt' date=' så jeg tok hånd om det [/quote'] Takker for hjelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Charlotte Posted March 2, 2005 Share Posted March 2, 2005 ...Men det blir møte i dag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted March 10, 2005 Share Posted March 10, 2005 Etter en "overveldende" respons, flytter vi møtedager til mandager. Samme tidspunkt, altså kl. 19:00 og utover.... Satser på at det blir en suksess ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VeilSide Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Godt eg fant denne treaden. Hadde tenkt meg en tur innom på onsdag men då må eg nok venta t mandag igjen ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts