Jump to content

Recommended Posts

Posted

Driver på å monterer midtkonsollen ferdig i bilen, selv om bilen er vrak er det vel greit den ser hel ut før taksering.

Jeg sliter med å få på plass varmeapparatsreguleringa og knappene der, det vil bare ikke på plass.

Har jo hatt dette oppe flere ganger på biler uten AC, uten problemer.

Nå får jeg ikke dette på plass, irriterende og flaut nok.

Noen som kan lage en brukbar forklaring av hvordan ting skal inn der.

Den plata man fester vribryterne i bak v.app-panelet, er den forskjellig med og uten AC, jeg har bytta til en uten da den andre var sprekt, og finner ikke igjen den gamle. De så like ut uten at jeg sammenligna, og stikket får plass, men det er trangt.

Er takknemlig for de som gidder å ta dette en runde, for det har fullstendig låst seg for meg.

Posted

Driver på å monterer midtkonsollen ferdig i bilen, selv om bilen er vrak er det vel greit den ser hel ut før taksering.

Jeg sliter med å få på plass varmeapparatsreguleringa og knappene der, det vil bare ikke på plass.

Har jo hatt dette oppe flere ganger på biler uten AC, uten problemer.

Nå får jeg ikke dette på plass, irriterende og flaut nok.

Noen som kan lage en brukbar forklaring av hvordan ting skal inn der.

Den plata man fester vribryterne i bak v.app-panelet, er den forskjellig med og uten AC, jeg har bytta til en uten da den andre var sprekt, og finner ikke igjen den gamle. De så like ut uten at jeg sammenligna, og stikket får plass, men det er trangt.

Er takknemlig for de som gidder å ta dette en runde, for det har fullstendig låst seg for meg.

Jeg har trøblet med det der mange ganger. Den plata forsvinner liksom innover når treplata skal på plass. Jeg har endt noen ganger med å måtte dra bryterne ut "gjennom" treplata for så å skru på ringene. Det har blitt en del banneord, men etter nok av dem pleier det å gå på et vis.

Kanskje ikke den beste "bruksanvisningen" dette, men ...

Posted

Jeg og sleit en god del med dette da jeg akkurat hadde bygget om til AC, jeg brukte bare den gamle plata til vribryterne, skal være lik den trur jeg. Jeg og måtte, som Frode S sier, dra vribryterne ut for å få på dekselet og ringene. . . hadde mye problemer i starten rett etter at jeg monterte AC, men de siste gangene jeg har vært ute med det dekselet av ulike grunner har det gått uten problemer :)

Posted

Hvorfor ikke? hva i all verden skal være forskjellen på det? du mener den plata som de 2 vribryterne sitter i? er ikke det bare 1 hull til hver av vribryterne og hullet i midten til ledningene a? du har ikke bare tatt den opp ned heller? er jo et spor som stikker ut slik at vribryterne bare passer hvis de står rett vei og heilt rett?

Posted

Den svarte plata som bryterne er festet i, som ledningen går mellom.

Må prøve å stusse litt på den, for eg får lura den utapå stikket, men da kommer den for langt ned så det ikkje går i mellom til bryterane.

Posted

Mener å huske at jeg brukte den som satt i bilen fra før når jeg ettermonterte i min 90-300TE. Men er noen år siden, så kan hende jeg husker feil.

Men ting er vel ikke værre enn at det går an å tilpasse? Eller gå innom en høgger og ta en med fra en hoggebil