George Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Hei, Mandag 26. april blir det årsmøte for MBE Stavanger. Som tradisjonen er blitt så holder vi møtet i kjellerstuen på Skadberg Oppmøte kl 19.00 i Øygardsbakken 8 Har du noen saker å komme med så er det bare til å sende dette på mail eller ha det med deg på møtet. Agenda blir: - Gjennomgang av fjoråret - Gjennomgang av fremtidig sesong - Aktuelle saker - Valg Det vil bli foretatt valg av styre. Det eksisterende styret står til gjenvalg. Ønsker du eller kjenner du noen som kunne tenkt seg inn i styret så ta kontakt! Nåværende styre er Lokallagsformann - George McInally "Husfar" og reiseleder - Frode L Sæterstøl Webansvarlig - Sven Håkon Voldum Kasserer - Thomas Nygård Velkommen til årsmøte! Mvh George McInally Lokallagsformann Quote
Frode Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Eg bler henta av "Rennesøy mafiaen"...så me snakkes.... Quote
bska Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 Jeg er klar Ungene sier de har ryddet unna det værste av tomflasker og søppel i garage-bunkern så da gjenstår det å fyre opp trakteren Quote
E220 Posted April 26, 2010 Posted April 26, 2010 siden jeg nettopp fik hoved bilen hjem fra verksted ser det ut som jeg kommer. Quote
bska Posted April 27, 2010 Posted April 27, 2010 må bare legge til terje, jeg skal lete etter det panelet, du hører fra meg håper george kom hjem med redusert batteri på RC-bilen sin johnny som satte sener kveldstimer og ære på spill ved å bytte tenningslås på 280n takk til frode om ordnet med ett lass twist og chips og takk heile gjengen for en god kveld med så alt for mye kaffe (at skallen ikke vil falle til ro... ) Quote
Recommended Posts