Guest øystein Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Ser det går 2 ca 6" ekstra i hattehylla i min e klasse,hva har dere gjort for å få bedre lyd i denne ,Jeg hadde ikke lyst å bygge noen kasse i bilen,Har noen puttet 8" under hattehylla mot hullene.Det er en plast kasse under originalhøytalerne ,finnes det en med dobbel så stor kasse for montering av 4 6" høytalere,eventuelt finnes det 6" subber?eller må man ta vanlige 6"høytalere?Har ikke sett mange "lyd "210'ere Quote
Guest øystein Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Det var stilt hær,men jeg rotet i garajen og fant ett par pioneer komponent sett som av ganske god kvalitet,og ett par sony x-plod samt en alpine 4 kanal.Det fungerte ganske bra.Nå vurderer jeg å bytte alle høytalerne i dørene ,og skaffe en 4 kanaler til ,det blir nok bra.Er det noen som har montert noe i det heletatt i 210'en Quote
Guest E 220 CDI Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 I min E220 mener jeg at det er rene basser som sitter i hatthylla . Jeg har i tillegg en h.t i hver bakdør, en i hver framdør pluss en i hvert "speilfeste" på døra. Jeg er ikke spesielt imponert over "trøkket" i disse høyttalerne, men nå vet jeg ikke hvordan spilleren min er... Det er en Blaupunkt Lausanne eller no sånt Kunne gjerne tenkt meg noe bedre, men skal vente til DAB-radioene blir noe billigere . Har du gjort noen endringer eller........ Quote
Recommended Posts