Jump to content

e 220 cdi hattehylle

Recommended Posts

Guest øystein
Posted

Ser det går 2 ca 6" ekstra i hattehylla i min e klasse,hva har dere gjort for å få bedre lyd i denne ,Jeg hadde ikke lyst å bygge noen kasse i bilen,

Har noen puttet 8" under hattehylla mot hullene.

Det er en plast kasse under originalhøytalerne ,finnes det en med dobbel så stor kasse for montering av 4 6" høytalere,eventuelt finnes det 6" subber?eller må man ta vanlige 6"høytalere?

Har ikke sett mange "lyd "210'ere

• 3 weeks later...
Guest øystein
Posted

Det var stilt hær,men jeg rotet i garajen og fant ett par pioneer komponent sett som av ganske god kvalitet,og ett par sony x-plod samt en alpine 4 kanal.Det fungerte ganske bra.Nå vurderer jeg å bytte alle høytalerne i dørene ,og skaffe en 4 kanaler til ,det blir nok bra.

Er det noen som har montert noe i det heletatt i 210'en

• 3 weeks later...
Guest E 220 CDI
Posted

I min E220 mener jeg at det er rene basser som sitter i hatthylla :roll: . Jeg har i tillegg en h.t i hver bakdør, en i hver framdør pluss en i hvert "speilfeste" på døra. Jeg er ikke spesielt imponert over "trøkket" i disse høyttalerne, men nå vet jeg ikke hvordan spilleren min er... :? Det er en Blaupunkt Lausanne eller no sånt :roll:

Kunne gjerne tenkt meg noe bedre, men skal vente til DAB-radioene blir noe billigere 8).

Har du gjort noen endringer eller........ :?: