Mr. Nygård Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Dato: Onsdag 7. septemberTid: Oppmøte kl. 17:00, løpsstart kl. 18:00Sted: Biltilsynet Forus Gratis adgang for tilskuere ! Ca 200 - 250 kr for deltagelse (avhengig av rabatter og medlemskap) Årets siste happening i autoslalomsesongen http://home.netpower.no/pberg/AS-plakat2005.zip Quote
Guest Geggi Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Hva tenker de på de som setter opp tidene her? Landskamp Norge - Skottland....... Quote
bska Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 @GeggiVi lar dekka rulle i stedet for den hekkans fotballen..........bare fortsett med å gruse felger du. Vi trenger en vase til potteplantene på Noredalen.... Quote
Guest Espen Bryne Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Ein av indremedisinens (eller någe sånn) misjonærer i Swasiland har mer potensiale i sitt kall enn ka någen utrettelige optimistar har i å få gjennomsnittsbrukeren av dette utmerkede forum til å se fascinasjonen i å kaste bort sensommernatten(/-kvelden) på någe så meiningslaust som ein landskamp mot någen fjellbønder i kilt (ska nok klare å lage ein lengre setning med litt trening, ref: "nybegynner") Svidd gummi, Geggi, det er tingen Quote
Guest Geggi Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Eg føle du e i skikkeligge opposisjon mod meg for tiå, Espen... Du må få opp gluggene for ting så jårr livet verdt å leva!!!Kan kje adle di andre bare svi gummi så mye di vil med kebabtrallene sine (les:BMW)? Dårr e plass te deg og i sofaen min på onsdag! Quote
Guest MBSL Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Lure på om ikje eg og sko lagt igjen min meining om den idiotiske fotballen her, men så kom eg jo på at dette e ett Mercedes forum... Quote
Guest Espen Bryne Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Eg føle du e i skikkeligge opposisjon mod meg for tiå' date=' Espen... [/quote'] Eg bare hjelpe deg i å bli "topp-poster" eg :lol: Alltid edle hensikter Quote
Guest Espen Bryne Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Dårr e plass te deg og i sofaen min på onsdag! Glemte å takke deg for invitasjonen, og som den høflige dannede unge mann eg utgir meg for å ver,,,, må eg takke høfligt nei Kvelden e reservert filmklubb (nok en gjeng som gir beng i landskampen ) Quote
Guest Geggi Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Å jaaa, stemmer det! Var det ikke Filmaviser fra 50-tallet dere koste dere med. Lusekofter, brylcreme, solbærtoddy og colabunn-briller? Forstår godt at dere dropper landskampen da. Det kommer helt sikkert til å ta helt av!!! Greit at jeg dropper innom etter kampen? Quote
Recommended Posts