Aleks Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/haugaland/1.7066869 8) Quote
Chriss Benz Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Genialt! Iriterer meg grenseløst over disse fjottene som legger seg bak busker og trær som skal ha laserkontroll. Like idiotisk disse som går i sivil med mobil på gangfelta som skal ha beltekontroll. Hva har så dette arbeidet med forebyggende trafikksikkerhet? Det er jo kun ute etter å gi folk bøter, slik at de kan få inn penger. Dette har jo overhode ikke noe med forebyggende tiltak å gjøre i trafikkbildet. Mer synlig politi er muligens ett bedre tiltak.. Bøter liksom, folk gir da blaffen i de. Når bota er betalt så er alt glemt likevel for mange, VELDIG mange. Quote
SigurdB Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Morsomt påfunn, men kjedelig hvis de finner ut hvem det var som gjorde det. Får jo 1500 i bot for å varsle om kontroll også. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=234772 Quote
FrodeS Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Dessverre hender det at de sniker rundt i buskene for å se om folk blinker på andre. Det går visst under "feil lysbruk" eller noe sånt, og det er medlemmer som har fått bot for det også Quote
Chriss Benz Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Dessverre hender det at de sniker rundt i buskene for å se om folk blinker på andre. Det går visst under "feil lysbruk" eller noe sånt, og det er medlemmer som har fått bot for det også Jepp, står om det på den siste linken som ble postet. 1500 i bot om onkel ser deg blinke Quote
FrodeS Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Dessverre hender det at de sniker rundt i buskene for å se om folk blinker på andre. Det går visst under "feil lysbruk" eller noe sånt, og det er medlemmer som har fått bot for det også Jepp, står om det på den siste linken som ble postet. 1500 i bot om onkel ser deg blinke Ja jeg vet, og det var altså et medlem som ble bøtelagt for dette. Er det "feilaktig bruk av lys" de bøtelegger for? Hva hvis man sitter med armen ut av vinduet og veiver som en gal? Quote
Aleks Posted April 5, 2010 Author Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Dessverre hender det at de sniker rundt i buskene for å se om folk blinker på andre. Det går visst under "feil lysbruk" eller noe sånt, og det er medlemmer som har fått bot for det også Jepp, står om det på den siste linken som ble postet. 1500 i bot om onkel ser deg blinke Ja jeg vet, og det var altså et medlem som ble bøtelagt for dette. Er det "feilaktig bruk av lys" de bøtelegger for? Hva hvis man sitter med armen ut av vinduet og veiver som en gal? Husk begge henna på ratte :lol: Quote
FrodeS Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Skulle vært fler sånne folk. Greit med de motgående bilister som blinker litt med lysene også Dessverre hender det at de sniker rundt i buskene for å se om folk blinker på andre. Det går visst under "feil lysbruk" eller noe sånt, og det er medlemmer som har fått bot for det også Jepp, står om det på den siste linken som ble postet. 1500 i bot om onkel ser deg blinke Ja jeg vet, og det var altså et medlem som ble bøtelagt for dette. Er det "feilaktig bruk av lys" de bøtelegger for? Hva hvis man sitter med armen ut av vinduet og veiver som en gal? Husk begge henna på ratte :lol: På med cruisen og begge beina opp takluka. Det burde få folk til å sakke ned. Quote
HolgersEN Posted April 5, 2010 Posted April 5, 2010 Den vakke dum :lol: De har prøvd og skjule seg i busker å kratt i påsken så godt de kan, men har ikke fått kloa i meg (Bra jeg har så liten motor i bilen, slik at den ikke går så fort) Passerete ene kontrollen i går og da så jeg hvor han med laseren sto.! Tok hånda opp av takluke og vinka til han, samme gjor jeg da jeg passerete de som huka deg inn.! Fikk et surt blikk tilbake Quote
Recommended Posts