Johnny Antonsen Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Hei Pga att Mbentusiastklubb i regi sentralstyret har stor stand på Grombil på Eckebergsletta i Oslo nå førstkommende søndag 11/09 Og att det er valg på mandag 12/09 så holder lokallaget stengt denne mandagen og da utgår naturlig nok også turen vår som var planlagt til Nesoddtangen. Men så håper vi jo derfor att så mange som mulig prioriterer og møte opp på Grombil da dette er en plass som vi virkelig får vist oss fram med bilene våre og da spesielt for folk som sokner til akkurat vårt lokallag i Oslo regionen og her kan alle stille ut sine biler så til dere som klagde på årsmøtet på Gol her har alle muligheter til og vise seg fram under forutsetning av att folk gidder å stille opp da. I stedet for mandag 12/09 så blir det Cruising tur til Skien onsdag 14/09 og da kjører vi samlet fra Brobekveien 102 B kl: 17.00 presist pga den lange turen og kjøre, pluss att det er fint å ha litt tid når vi kommer fram Og her gutter og jenter ser jeg virkelig opp til kjempe oppmøte da alt annet vil bli en stor skuffelse etter all den oppmerksomheten som Skien plutselig har fått. Max.Cruising Quote
FrodeS Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Hei' Morn ! Kjempemessig! Til helga er jeg desverre på hytta, men cruising til Skien håper jeg lar seg gjøre å være med på. Nå må folket i skien sørge for å spre ordet, så det kommer flere enn bare de fra Oslo! Legge lapper under pusseren på enhver bil med stjerne på panseret? Quote
Guest LadyBenz_ Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 Jeg skal gjøre alt jeg kan for å få samlet en Merc gjeng her..!! Jeg stiller ihvertfall...!! Quote
FrodeS Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Er ikke det typisk? Nå som det blir planlagt tur og greier' date=' så får jeg det ikke til... Har et par hjullagre, balatarkoblingen og litt annet "snacks" jeg må få byttet på bilen... Og det rekker jeg ikke få til før turen til Skien... Jeg får komme sterkere tilbake siden, men lykke til!!! [/quote'] De orker vel en liten tur til Skien, vel? Hvis ikke, så er det helt sikkert mulig å få sitte på med noen nedover. Håper dette blir like bra som Gjøvik i fjor! Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Eller oppover, siden han bor i Kristiansand Quote
Guest Geggi Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Er det ikke en gjeng i Mandal da? Quote
Guest wicky Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 skulle blitt med...men begge bakrutene på bakdørene er knust og frontlykta er knust....så jeg blir nok hjemme.... Quote
FrodeS Posted September 8, 2005 Posted September 8, 2005 Eller oppover' date=' siden han bor i Kristiansand [/quote'] Aldri godt å holde styr på hvor han befinner seg. Typisk.. 1-2 ganger i året har jeg kundemøter i sverige... Så kan jo noen prøve å gjette når det neste er ... Quote
FrodeS Posted September 9, 2005 Posted September 9, 2005 Eller oppover' date=' siden han bor i Kristiansand [/quote'] Aldri godt å holde styr på hvor han befinner seg. Typisk.. 1-2 ganger i året har jeg kundemøter i sverige... Så kan jo noen prøve å gjette når det neste er ... Flyttet til uka etter Quote
Guest Steinar Lindberg Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Da er det bare å be om fint vær, så blir dette en knall tur dette her...Selv om Gjøvik-turen også var knall da, selv med dårlig vær... Får ta med meg junior, siden han også er i ferd med å bli entusiast... Quote
Guest LadyBenz_ Posted September 10, 2005 Posted September 10, 2005 Gleder meg til dere kommer da... Fått med noen her med Merc å..,kanskje noen kan hjelpe meg med åfå de med i klubben..? Har masa litt men de er litt trege.... Quote
Guest Bengt E Jacobsen Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Hei Pga att Mbentusiastklubb i regi sentralstyret har stor stand på Grombil på Eckebergsletta i Oslo nå førstkommende søndag 11/09 Og att det er valg på mandag 12/09 så holder lokallaget stengt denne mandagen og da utgår naturlig nok også turen vår som var planlagt til Nesoddtangen. Men så håper vi jo derfor att så mange som mulig prioriterer og møte opp på Grombil da dette er en plass som vi virkelig får vist oss fram med bilene våre og da spesielt for folk som sokner til akkurat vårt lokallag i Oslo regionen og her kan alle stille ut sine biler så til dere som klagde på årsmøtet på Gol her har alle muligheter til og vise seg fram under forutsetning av att folk gidder å stille opp da. I stedet for mandag 12/09 så blir det Cruising tur til Skien onsdag 14/09 og da kjører vi samlet fra Brobekveien 102 B kl: 17.00 presist pga den lange turen og kjøre' date=' pluss att det er fint å ha litt tid når vi kommer fram Og her gutter og jenter ser jeg virkelig opp til kjempe oppmøte da alt annet vil bli en stor skuffelse etter all den oppmerksomheten som Skien plutselig har fått. Max.Cruising[/quote'] Annbefaler dere å kjøre av E-18 ved By the way og kjøre over Hvitingfoss og videre ned til Steinsholt og over Siljan. Dere sparer 30-45 min også er det mye morsomere vei , spesielt over siljan Quote
Guest miata Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 kanskje jeg tar turen opp te nabo byen Quote
Guest Johan Stub Posted September 11, 2005 Posted September 11, 2005 Etter studier av atlas, kart og kompass viser det seg at veien til Skien går vestover - dvs. forbi der jeg bor. Har bilen på service den dagen og mye skjer på jobben, men vil forsøke å henge meg på ett eller annet sted på veien i nærheten av Sandvika. Kan noen sende meg mobilnr. sitt slik at jeg kan holde kontakt med kortesjen underveis? Quote
Guest bakk1 Posted September 12, 2005 Posted September 12, 2005 pokker steike også da. hadde kjempe lyst og kaste meg med på dette. hadde vært tøft og treffe noen mercedes hjerner snart også! ikke bare riskoker huer! men neida, denne onsdags kvelden skal jeg selvfølgelig jobbe....Ennå ikke fått blitt med på noe "mandag"s treff eller lignede. Quote
Guest Ronnie Westpold Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Håper at mange blir med i dag, Ser ut til at vi blir heldige med været også. Quote
FrodeS Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Håper at mange blir med i dag' date=' Ser ut til at vi blir heldige med været også.[/quote'] Begynner å lysne, ja. Vil bare få oppfordre alle som skal kjøre i kolonne til å følge godt med på bilen _bak_ seg. Kjør sånn at den bak greier å holde følge, da holder man kolonnen samlet. og ikke minst, kjør PENT!! Vi er veldig synlige når vi kjører mange stjernebiler etter hverandre. EDIT : Kan noen ta med kamera!? Quote
Guest Johan Stub Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Bil ikke tilbake fra service - god tur!! Quote
Guest LadyBenz_ Posted September 14, 2005 Posted September 14, 2005 Kjempe morro at så mange møtte opp i Skien idag da... Var morro å treffe dere igjen... Kjedelig med den trege maten da...,men alle ble vel mette tilslutt. ? Quote
Alexander Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Kjempe morro at så mange møtte opp i Skien idag da... Var morro å treffe dere igjen... Kjedelig med den trege maten da...' date='men alle ble vel mette tilslutt. ? [/quote'] Hvor mange ble dere? Jeg prioriterte å være hjemme i går. Har ikke vært hjemme en eneste kveld siden søndag i forrige uke... Quote
Guest Bjørn Mohn Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Hvor mange ble dere? Jeg prioriterte å være hjemme i går. Har ikke vært hjemme en eneste kveld siden søndag i forrige uke... Vi var 8 biler som dro fra Oslo, i Skien stod 3 biler og venta på oss, etter hvert parkerte vi på "Råneplassen" og da "strømmet det på" med Mercedesinteresserte, så det var vel rundt 16 biler der tror jeg, Bra kveld! Og snnerlig et par, tre nye medlemmer ble det også!! Quote
Guest Ronnie Westpold Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Kjempe morro at så mange møtte opp i Skien idag da... Var morro å treffe dere igjen... Kjedelig med den trege maten da...' date='men alle ble vel mette tilslutt. ? [/quote'] Det var en fin tur i går, hyggelig å se igjen "C" og treffe flere mb folk i skien. Vi ble mette og utørste å selv om det tok litt tid "har du Cola, ja,da tar jeg en Cola, Harlike Cola, har du ikke Cola, Jo harlike Cola, ÅÅÅ halvliter Cola ja takk Quote
Guest Geggi Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Hehe, litt språkproblemer? Greit tips siden jeg skal bort i helga. Quote
FrodeS Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Bil ikke tilbake fra service - god tur!! Du kunne sikkert fått sitte på med noen Det ble absolutt en god tur, men neste gang må vi finne et sted med større pizzaovn! Quote
TEH Posted September 15, 2005 Posted September 15, 2005 Hvor mange ble dere? Jeg prioriterte å være hjemme i går. Har ikke vært hjemme en eneste kveld siden søndag i forrige uke... Hehe, det blir det snart slutt på for din del... Når dattera di nærmer seg sånn to, tre og hver gang du skal ut får høre: Ånei 'a pappa... kanke du være hjemme å leke litt med meg da... Quote
Recommended Posts