Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg har en 2004 W211 E200CDI classic. (WDB2110041A528229) Tidligere taxi med "taxiunderstell". Jeg ønsker nå å få bilen nærmere bakken og ønsker erfaringer ang. forskjellige senkesett. Hva bør jeg satse på?

"Taxiunderstellet" er 2(?) cm høyere enn standard, vil jeg da i realiteten få en senking på 60mm med 40mm senkefjærer?

Bilen brukes som familiebil og et kompromiss må inngås mellom utseende og komfort.

Posted

Jeg har en 2004 W211 E200CDI classic. (WDB2110041A528229) Tidligere taxi med "taxiunderstell". Jeg ønsker nå å få bilen nærmere bakken og ønsker erfaringer ang. forskjellige senkesett. Hva bør jeg satse på?

"Taxiunderstellet" er 2(?) cm høyere enn standard, vil jeg da i realiteten få en senking på 60mm med 40mm senkefjærer?

Bilen brukes som familiebil og et kompromiss må inngås mellom utseende og komfort.

Hei

Har en w211 avantgarde modell ,som familie og bruksbil så ville jeg anbefale å vurdere avantgarde fjærer.

Hav

Posted

Her er min bil med original fjæring ("taxiunderstell"):

211NLmars07.JPG

Og her er den med senkefjærer fra Eibach;

winter-2.JPG

Jeg vet ikke hvor mye disse skal senke på papiret, men bilen min er høyere enn mine foreldres originale Avantgarde (2003 E270CDI)...