Jump to content

Stavanger avd til Gol


Guest Frode Larsen

Recommended Posts

  • Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eehh, ikke E-39, nei  :lol:

Du tar over til Oltedal når du kommer fra Høle (hvis du tar Oanes-ferja, men det gjør du vel).

Det er en ullvaresjappe i krysset der hvor du kommer ut på riksveien der og vi kommer fra Ålgård. På toppen før en kjører ned til Oltedal. Du er med nå?

Link to comment
Share on other sites

Eehh, ikke E-39, nei  :lol:

Du tar over til Oltedal når du kommer fra Høle (hvis du tar Oanes-ferja, men det gjør du vel).

Det er en ullvaresjappe i krysset der hvor du kommer ut på riksveien der og vi kommer fra Ålgård. På toppen før en kjører ned til Oltedal. Du er med nå?

 

:? eh ja jeg tror jeg er med nå, dere kommer fra Stav. på E-39 svinger inn til venstre inn til Oltedal. Da står jeg i krysset, jeg kommer i fra Høle, er det riktig? :) :oops: :roll:

Link to comment
Share on other sites

samme for oss.. jeg har bremser nå som tåler litt harde bakker  :lol: :lol:

 

Men har du baller te å holde følge?  :lol:

 

8)Nå har vi T-skjorter, baller, og G-streng.  Kanonen tar vi frem på Gol. :) :)Så nå er vi så klare som bare det  :lol: :lol:. Når starter dere? :P :P

Link to comment
Share on other sites

George drive å lager et inforskriv som vil komme på mail til dere alle fra Rogaland, der vil avreise, rute og diverse være med..... en veldig kort uke på jobb så er vi på gang.... 8)

 

Bare få bilen ferdig først..... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Takk for hjelpen Geggi  :). :lol: Sitter her med en følelse at jeg er lite kjent her i traktene???? :3some: det er en av ulempene med å være en av de eldste  :tard: medlemene :).   Tar meg en liten prøvetur en av dagene :laughing6: Men til Gol det skal eg  :lol: :lol: :

Link to comment
Share on other sites

Så, hvor mange har bilene klare så langt da? :D Jeg fikk montert AMG-skjermbredderkittet i dag, så nå kan jeg i hvertfall kjøre til Gol uten å sløye dekkene helt.. Interiøret er langt fra ferdig dog, men får se om jeg får gjort noe en natt eller to denne uken... Skoleoppgaven skal leveres torsdag kveld, så det blir knapt med tid denne uken..  :?

Link to comment
Share on other sites

Med det værvarselet jeg har sett blir det kanskje en korthelg med toseter'n, opp lørdag morgen og retur søndag, blir for sein til utstillinga men rekker cruisingen....og middagen, hvis det er plass.

Hvordan kommer jeg meg til/fra Rjukan (nordover)med hjula i behold ? Kjørte forbi Nesbyen, Langedrag,Rødberg, Veggli til Tinn i fjor.  Det gikk fort, men var glad jeg hadde ballongdekk (60 profil). Var noen bomstasjoner også, tror jeg. Noen bedre forslag ?

Link to comment
Share on other sites

Det å være klar til Gol har en litt spesiell betydning her i Stavanger:

Bilen må være kjørbar, altså på veien !

 

Det har tydeligvis gått sport i å ha mest mulig arbeid igjen kort tid før Gol. EU kontroll og skilter er detaljer som de mest harbarka ikke bekymrer seg før kalenderen viser 1 Juni - he he

 

Begrepet har ellers ingenting med øvrig stand og stilling  :D

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...