Jump to content

Stavanger avd til Gol


Guest Frode Larsen

Recommended Posts

  • Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MEN VI VENTER SMÅTT!!!! 

 

Gratulerer så mye, du får kose deg med bleieskift mens vi andre drikker øl..... 8)

 

Ny info:

 

Det er bekreftet fra Pers at vi har bestilt 2 x 6 Personers leiligheter, håper flere melder seg på, og helst så tidlig så mulig slik at vi kan få bestilt flere leiligheter før det blir fullt.!! :P 8)

Link to comment
Share on other sites

MEN VI VENTER SMÅTT!!!! 

 

Gratulerer så mye, du får kose deg med bleieskift mens vi andre drikker øl..... 8)

 

Ny info:

 

Det er bekreftet fra Pers at vi har bestilt 2 x 6 Personers leiligheter, håper flere melder seg på, og helst så tidlig så mulig slik at vi kan få bestilt flere leiligheter før det blir fullt.!! :P 8)

 

Lar kjærringa sitte hjemme og kommer alene jeg, og det er flere grunner til slikt...

1. Det er billigere for meg... kun 1 person påmeldt, og 1 som overnatter

2. Det blir enklere å dra, kun tannbørste og kjapt skift

3. Ikke unger som maser og skriker og vil stoppe (vel dem er 5mndr og 2år 5mndr)..

4. Jeg kan drikke så mye jeg vil....

5. vel... ingen å ta hensyn til  :-)

Link to comment
Share on other sites

Vel, nå synes jeg det er kjekt med å innkludere familien i mine interesser, og småttet er ca. 1 mnd. på den tida så da velger jeg å være hjemme og kose meg.

 

Hver sitt valg Geir..!! :P

Jeg er så "heldig" at fruen ikke bryr seg en "døyt" om bil og alt rundt det, så derfor får jeg en fortjent ferie helg...ikke det at jeg ikke vil ha gjengen med, men vi har vel alle interesser der vi kan få litt andre input.... :wink:

 

Link to comment
Share on other sites

Joda. Forstår hva du mener, Frode.

Har jo litt andre grunner også, da.

Vet f.eks ikke om TEen blir ferdig til den tid. OG JEG KJØRER IKKE EN HEKKANS AUDI TIL GOL!  :x

 

 

Men, for all del, alle dere andre må jo ha en heidundranes flott helg. Eh, du og Frode!

Link to comment
Share on other sites

Joda. Forstår hva du mener, Frode.

Har jo litt andre grunner også, da.

Vet f.eks ikke om TEen blir ferdig til den tid. OG JEG KJØRER IKKE EN HEKKANS AUDI TIL GOL!  :x

 

 

Men, for all del, alle dere andre må jo ha en heidundranes flott helg. Eh, du og Frode!

 

Kanskje like greit å bli hjemme da ja, hvis alternativet er å kjøre Auda...  8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Da begynner det å nærme seg Landstreff og reise til Gol.

Vi har 2-3 plasser ledige i leilighetene, så hvis noen i Rogland fortsatt sitter på gjerdet og vurderer påmelding så er nå den rette tiden å melde seg på... 8)

 

Ta å send en mail til undertegnede så skal vi se å få ordnet noe, og mer info kan gis til de som ønsker det.

 

Husk påmeldingsfrist for selve treffet den 1 mai til medlemsansvarlig...!!.. :P

 

Nå begynner temperaturen stige utenfor og solen titter frem... så nå må bare bilen gjøres ferdig.....kjenner reisefeberen begynner så smått å virke... 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er leilighetene fylt til randen av reiseklare MB eiere.... 8)

 

Det er ikke mer enn 3 uker til det braker løs, hekkan så eg glede meg, må bare få bilen på veien snarest.... :lol:

 

:) det er du ikke alene om  8) der er mitt første treff det kribler her og. Du kommer  vel sikkert med  nærmere info når det nærmer seg avgang  :) :)

Link to comment
Share on other sites

Sitter i samme klister som Frode egentlig, bilen står fortsatt på bukker - har fått svært dårlig uttelling i vinterens aktiviteter, men vogna skal på veien, dog ikke med det oppsettet som var planlagt.

 

I morges fikk jeg mail fra plxdevices i statene at den reparerte R-500 lamda'en er sendt i retur. YES! - da ble jeg så motivert at jeg gikk på BOS, dro kort og handlet 20 liter motor&aut olje + filtre til begge bilene.

Link to comment
Share on other sites

Du kommer  vel sikkert med  nærmere info når det nærmer seg avgang 

 

Det vil bli sendt ut mail med info om overnatting, reise etc og hva den enkelte må ha med  i sekken... :lol:

Men det er en ting dere kan ha i bakhodet, vi reiser samlet tidlig på fredagen(1 Juni) derfor må dere som vil være med i "kolonnen" ta dere fri den dagen.

Oppmøte er satt kl 0900 på Statoil på Forus, grunnen til så tidlig avreise er å slippe stress på turen, samt at v ikommer frem til en fornuftig tid.

I fjor brukte vi vel 9 timer, da spiste vi godt i Odda, og stanset for se fosser etc, en skikkelig søndagstur men hyggelig var det... :lol:

Hjemturen gikk på 6 timer blank..... 8)

Starter vi kl 0900 så er vi fremme ca kl 16-1700 og da kan vi sjekke inn, kjøpe mat og få pakket ut før vi drar å griller, det er ihvertfall planen, så får vi se om den holder... :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...