Jump to content

Stavanger avd til Gol


Guest Frode Larsen

Recommended Posts

  • Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Espen
Det ble sagt:

 

Fredag kl 9 på Statoil Forus

 

- någe å pussa tånnå me

- någe å gå i' date=' jaffal sjorta & boksa te middagen

- någe å sova i

- champis stol å sidda i

- paraplyx om d regne om du har bare ett å gå i

- nokk $

 

d va d sa Mr T[/quote']

Fikk flashback til barneårene i speideren. Huskeliste før turen :lol: Det er godt det er en som passer på dere der borte :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest MBSL
Vi klarer vel å få til et bilde eller to når vi er der... :P

Din co-pilot har ladet batteriene til kameraet og minnebrikken på 1GB er klar for bruk... Sitte roligt så lenge har jeg aldri klart, takluke har du jo, så det burde bli mulighet for en del bilder på turen også.

Link to comment
Share on other sites

Guest CLK 230
Vi teiper kamera på panseret' date=' setter det på opptak og så gir vi gass.... :wink:[/quote']

 

GOD IDE :idea: !

 

 

jeg skal Teipe kameraet på panseret , fjernkontroll har jeg med og når det skjer noe action så trykker jeg REC :twisted: :twisted: :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Vi teiper kamera på panseret' date=' setter det på opptak og så gir vi gass.... :wink:[/quote']

 

GOD IDE :idea: !

 

 

jeg skal Teipe kameraet på panseret , fjernkontroll har jeg med og når det skjer noe action så trykker jeg REC :twisted: :twisted: :twisted:

Veldig bra å ha for å bevise uskyld i forbindelse med elgpåkjørsler og slikt - bare husk å trykke på REC tidsnok! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Drar igang denne tråden igjen...!!.. 8)

 

Da er planleggingen av årets happening igang igjen.... :P... :partyman:

 

Vi gjør det samme i år som i fjor, dvs vi booker leiligheter "samkjørt"... :wink:

Alle påmeldinger bør være meg i hende innen 25 Mars for de som ønsker å være med på bestilling av rom etc.

De som ordner rom/overnatting selv gi beskjed slik at vi kan ha litt kontroll om hvem som trenger info angående avreise etc for vi kommer til å kjøre samlet til Gol, det har vært glimrende før så vi satser på det igjen.... :P

 

Ifjor var vi i siste liten ute med bestilling av rom, og slik jeg har forstått det så er alle hyttene booket allerede..... men vi ordner oss i leiligheter, har hatt det 2 ganger nå og det har funket greit....!!

Hvis det er noen spesielle ønsker så gi lyd..!!... :geek:

 

Når jeg har fått inn antall pers så bestiller jeg overnatting og ordner de tingene..... :salute:

 

Priser etc kan en finne på:

http://www.pers.no/start?MarketPlaceID=1043&LanguageID=1

Og på forumet:

http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

 

Prisene vil variere litt, alt etter hvor mange vi blir, i fjor så ble det vel 500,- per pers i overnatting og en må da huske på å legge til for treffavgift og diverse utgifter... :joker:

 

Selve påmeldingen foregår på forumet, det må hver enkelt gjøre selv..!!.. :director:

 

Kommer tilbake med info når ting begynner å nærme seg, bare ta kontakt med undertegnede hvis en lurer på noe..!!... :glasses5:

 

NB! Dere kan bare si ifra til sjefen allerede, vi drar tidlig på fredagen så en må enten tar fri hele dagen eller gå tidlig, vi kjører som ifjor ca kl 11-12 tia på dagen, dette pga at da får vi mulighet til å delta på Grillfesten på fredagen...... :partyman:

Det tar ca 7-8 timer å kjøre slik at vi trenger å komme oss avgårde før arbeidsdagen er over.... :mrgreen:

 

Johooo, begynner å glede meg allerede..!!.. :supz:

Link to comment
Share on other sites

Stemme sikkert det Svenni..!!

Var sikkert året før vi dro i 12 tia, da hadde jeg stått klar på Esso`en i ein time.... :lol:

Den gangen var vi fremme rundt 1930-2000, litt sent med andre ord, for da var Thor Egil blank i øya allerede.... :wink:

 

Ifjor var vi fremme ca klokka 1800...stemme ikkje det, kanskje litt før, det var ypperlig for da kunne vi handle mat og finne roen før vi gikk ned til elva for å grille.... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har vært i kontakt med Pers og informasjonen derfra var at det var få leiligheter igjen, derfor er det bestilt 1 x 4 manns og 1 x 6 manns for de som ikke ordner hotell/leilighet selv.

 

Har fått bekreftelse på bestilling slik at det er ordnet.

 

Vi er 7 stk til nå som "samordner" overnatting, dvs at vi har plass til 3stk som ekstra bagasje.... :wink:

Har 2 som sitter på gjerdet ennå, tenkte å ta de ned i kjelleren i Noredalen en gang i neste uke å få litt sunn fornuft inn i hodet på dem.... :wink: :axe:

 

Det virker som alt går etter planen foreløpig og de det gjelder vil få videre info på mail når det nærmer seg...... :P

 

Gleder meg..... :partyman:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da er det gitt opdatering på mail til de det gjelder.

Det er nå kun en plass igjen hvis noen ønsker å være med Stavangeravd til Gol, og ønsker overnatting ferdig tilrettelagt..!!.. :P

 

Roger.......??.. :-s :roll:

 

Hei og hå...ikke lenge til nå... :P :partyman:

Link to comment
Share on other sites

Da skulle det være 14 biler i følge fra Stavanger :lol: :lol: :lol:

 

Det er jo ikke så verst det?? :)

 

Charlie, du har fått PM! Er du på MSN? Eller kan du opprette kontoen der NÅ?

 

Nei, jeg hopper i køya igjen NÅ!!! Har bare vært oppe litt i forbindelse med ei lita tulle som spydde et par ganger..... Tror det har gitt seg nå, hun og mora sover ihvertfall nå. Gøy å være pappa :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

dette høres godt ut Roger..!!

 

Da er du "krysset" av på listen, og begge leilighetene er fulle..!!.. :rr:

Er det noen fler nå fra Rogaland som vil henge seg på så kan vi alltids ordne noe, ta kontakt med undertegnede hvis det er ønsker om å være med..!!

 

Hipp Hipp Hurrey.... :partyman:

 

Min opptelling tilsier 11 biler fra Stavanger Charlie, ikke værst det til å være MBE avd Stavanger......faktisk ny rekord men det kan jo være dette forandrer seg, forhåpentligvis til det bedre.... :P 8)

De i fra Nederland vil være med oss i følge, men det er ikke fastsatt noe antall der ennå, det går noen rykter om 3 biler derfra.... :P

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...