Jump to content

Stavanger avd til Gol


Guest Frode Larsen

Recommended Posts

Det er lagt ut en liste for påmelding til Landstreffet i klubblokalet.

Dette er kun for å kjøre et samlet opplegg på overnatting den helgen landstreffet skal være :P

 

De som vil være litt enstøinger og overnatte for seg selv i en liten avkrok kan selvfølgelig gjøre det, men her er muligheten til å få andre til å gjøre jobben og ta ansvaret...... :roll:

Har satt siste dag i Mars (31 Mars) som siste mulighet til å skrive seg på og påmeldingen er bindende.....

 

Husk å få med evt venner, ledsager eller lignende...... :P

 

Nb! Dere er selv nødt til å melde dere på selve Landstreffet her på forumet...... :oops:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 525
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Espen Bryne

Glimrande, Frode :!: :!:

Min påmelding komme med stor sannsynlighet, men eg drøye t litt nærmare fristen for å unngå heftigt avmeldingsgebyr viss någe sko dukke opp :wink:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

De som er påmeldt er: Undertegnede, Sven Håkon, Thomas, Bernt, George, Jøran med frue, Espen, hangaround og deg Geggi..... håper jeg har fått med alle.... :lol:

 

Dvs 8 biler hvis Bernt får kjerra kjørbar til den tid, han har omtrent flyttet inn i garasjen så det ser lovende ut... :wink:

 

Fristen til påmelding til Gol er vel passert så jeg håper alle er påmeldt... :oops:

 

 

Me har diskutert litt og de fleste ønsker å dra tidlig på fredagen så vi møtes vel feks i Sandnes på et kjent punkt da vi skal "sørøve"..... :wink:

Har satt avreise til kl 0900 men den er regulerbar hvis det er noen som får problemer, vi reiste klokken 12 i fjor og det vel seint..... :?

 

Det blir kjøring over Suleskar, Dalen, Rjukan, Dagarli, Geilo og til Gol, fin tur med lite trafikk... 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Geggi

Høres bra ut!

Tidligst mulig avreise for min del....

MBSL: Skulle ikke du være med?

Går det evt. an å hive seg på selv om fristen egentlig er gått ut?

Hvordan er tallet påmeldte i forhold til i fjor?

Link to comment
Share on other sites

Vi var egentlig bare 5 biler i fjor, + en fra Haugesund som heiv seg på og en bil fra Nederland.

Hva som skjer med de fra Nederland i år vet jeg ikke, men vi er 8 biler fra Stavanger Lokalag.... :P

Har ikke hørt noe fra MBSL eller han i Haugesund så jeg går ut i fra at de bakker ut.... :lol: :wink:

Hadde håpet på Morten og ville være med..... :oops:

Det er nok sikkert ikke noe problem å melde seg på i ettertid bare det er plasser igjen på hotellet... :roll:

Når vi bestilte leiligheter så var det slutt på hytter og det er en måned siden..... :shock:

Hva som angår hotellet vet jeg ikke, sikkert et par senger igjen der for de som vil være med.... :P 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest MBSL
Høres bra ut!

Tidligst mulig avreise for min del....

MBSL: Skulle ikke du være med?

Går det evt. an å hive seg på selv om fristen egentlig er gått ut?

Hvordan er tallet påmeldte i forhold til i fjor?

 

...Nei jeg skulle ikke være med...

Link to comment
Share on other sites

Då får me bare stoppa og ta "klassebilde" der på toppen, ska klarar å frysa et par min så det kan foreviges.... :P

Bler og litt spennande med litt snø i veibanen og kjempegode lavprofil sommerdekk = ski.... 8) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Då får me bare stoppa og ta "klassebilde" der på toppen' date=' ska klarar å frysa et par min så det kan foreviges.... :P

Bler og litt spennande med litt snø i veibanen og kjempegode lavprofil sommerdekk = ski.... 8) :lol:[/quote']

 

Traff på snø på strekningen Evje - Tonstad i går: 225 - dekk og flyttelass i en svær Statoil - henger med 300'n i godt driv. Var bare å slippe alt av pedaler og håpe at det gikk godt..

Link to comment
Share on other sites

Me traff på snø på samme strekningen på vei te Gatebil i fjor, veldig hyggelig å se snøen lave ned når en kjører på 225/40-18.......NOT!

Det gikk heldigvis ikke lenge før det sluttet og veien var bar igjen.... :P :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det ble sagt:

 

Fredag kl 9 på Statoil Forus

 

- någe å pussa tånnå me

- någe å gå i, jaffal sjorta & boksa te middagen

- någe å sova i

- champis stol å sidda i

- paraplyx om d regne om du har bare ett å gå i

- nokk $

 

d va d sa Mr T

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...