Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hadde det vært en ide å få et eget underforum hvor butikker/nettbutikker med bil relaterte deler kunne listes. evt  et eget for samarbeidspartnere av klubben å så ellers et for fysiske butikker/nettbutikker(norske/utenlanske) på denne måte ville det vært mye enklere for folk å finne navn/web adresser til div butikker. Vet ikke om dette har vært diskutert før men var bare noe jeg kom til å tenke på i kveld.

Posted

Tror ikke det hadde vært dumt.For når man ser på hovedsiden så finner man jo ikke alle plasser man får prosenter på der.Hadde vært ok å kunne se alle listet opp med adr og web adr slik at man kan bestille varer og tjenester.kunne stått på forsiden til klubbsiden,f.eks delt opp i kategorier som;bilpleie,dekk&felg osv.Med link direkte til firmaets hjemmeside.Slik hadde det vært lettere å finne ut av hvem og hvor vi får prosenter på deler og utstyr :salute:

Posted

Tror ikke det hadde vært dumt.For når man ser på hovedsiden så finner man jo ikke alle plasser man får prosenter på der.Hadde vært ok å kunne se alle listet opp med adr og web adr slik at man kan bestille varer og tjenester.kunne stått på forsiden til klubbsiden,f.eks delt opp i kategorier som;bilpleie,dekk&felg osv.Med link direkte til firmaets hjemmeside.Slik hadde det vært lettere å finne ut av hvem og hvor vi får prosenter på deler og utstyr :salute:

Det er meningen at alle samarbeidspartnerne skal være listet på klubbens hjemmeside. Jeg skal sjekke opp om det er noe som mangler.

Posted

Jeg tenkte på et litt mere generelt butik/forhandler forum, hvoralle butikker/forhandlere blev lista opp, med prioritert/uthevet listing av samarbeidsparnere. Dette siden der finnes veldig mye butikker som forhandler utstyr til biler