TEH Posted April 1, 2010 Posted April 1, 2010 Detta er kongebil... Synd begravelsesbyråene liker disse så godt, for dette er virkelig bil med stor B. Hatt noen av disse innom på jobben, og jeg blir like bergtatt hver gang Quote
Hufsa Posted April 17, 2010 Posted April 17, 2010 Må si at jeg ikke liker denne :shock: Syns den er støgg Quote
Thomas Madsen Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Må si at jeg ikke liker denne :shock: Syns den er støgg Godt smaken er som baken Denne var driiitlekker nemlig.. Quote
Thomas Madsen Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Ja den der er jo sinsykt-konge-sjef! :P Helt enig, ene dud'n på jobben som ikke likte forrige R'n blei så dritlei av att jeg ikke ville se på skjermen hans og den nye så han løfta opp hele skjermen opp over skilleveggen for att jeg MÅTTE se den... Han skulle ha seg en sånn... Han var lei av problemer på B'n... KAn se ut til å være noe svakheter med fjærene på dem... Quote
Recommended Posts