Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hva kan jeg gjøre for å fikse den, og skjønner ikke hvorfor har jeg en nøkkel for å åpne døra også er det en annen nøkkel for å starte bilen. Quote
Alexander Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hvorfor du har 2 forskjellige nøkler? Sannsynligvis har en lås blitt byttet. Sentrallåsen din er det verre med. Det kan være mye rart. Jeg regner med at det sitter en vakuum pumpe under baksetet på bilen din. Sjekk at den fungerer. Når du har gjort det kan du begynne å sjekke etter lekkasjer i vakuumsystemet. Innmari morro. Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 hmm. er det no vits i å tukle med da.hehe Quote
Alexander Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Hører du pumpa gå når du låser opp bilen? Det er enkelt å ta ut sitteputa på baksetet ditt... Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 skal sjekke det senere på kvelden idag Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Sentrallås var faktisk ekstrautstyr på den tida!?! Sikker på at det er montert? Quote
Alexander Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Sentrallås var faktisk ekstrautstyr på den tida!?! Sikker på at det er montert? Jeg var inne på den tanken jeg også, men jeg håpet at en 260 faktisk hadde det. Hørte en gang en historie om en W126 med elektrisk sete, skinn, manuell og ingen sentrallås. Så alt er mulig... Quote
Guest Mortenp Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 Kommer tilbake med min '85 da:) Lurte på om noen hadde tips mht. sentrallåsen? Den har streika, men her er det kanskje et annet system? Jeg har sjekket sikringene, men de ser greie ut - kan det være et relè som har gått? Noe annet jeg kan sjekke? Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted September 16, 2005 Posted September 16, 2005 sentrallås pumpe kanskje, ligger under bakseta Quote
Guest Mortenp Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Men hvordan får jeg ut baksetet i 190'n min? Har sett de to røde "klipsene" ved setet, har det noe med disse å gjøre? På forhånd takk! Quote
Guest Espen Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Men hvordan får jeg ut baksetet i 190'n min? Har sett de to røde "klipsene" ved setet' date=' har det noe med disse å gjøre? På forhånd takk![/quote']Ja, det er bare å trykke på disse og løfte setet opp Quote
Guest Mortenp Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Trykke de ned mot gulvet, og begge samtidig da eller?Takk for svar forresten! Quote
Guest Ekern_24 Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Skiftet sentrallåspumpa på bilen min (w124) i sommer. Hvis denne er gåen, ikke kjøp ny av forhandler, det er svindyrt. tror det var snakk om 3-4lapper. Dra på en hugger så får du en til 300kr (bare ikke si hva det er for noe:) Regner egentlig med at det er pumpa som er gåen. For hvis det hadde vært hull på systemet hadde du mest sannsynelig klart å låse noen dører med sentrallåsen, bare ikke åpne de igjen. Grunnen til at jeg tror dette er at jeg koblet av vakum slangen til bagasjeroms låsen og da fikk jeg låst de forerste dørene, men ikke det lenger bak. Håper dette hjalp noe i det hele tatt da.... Og det er den store boksen under baksetet... Quote
Guest Robert.84 Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 Trykke de ned mot gulvet' date=' og begge samtidig da eller?Takk for svar forresten![/quote'] Har du sett om sikringen er ok? hehe Sitte puten løsner du ved å trykke de røde dingsene bak (mot sitteputen). Er litt lettere om du får en til å hjelpe deg.Pumpen sitter på høyre siden innpakket i skum. Quote
Recommended Posts