Guest Geir Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Har hittill fulgt alle servicene mine hos BOS, og har nå oppdaget den første rustflekken, miniliten flekk nede på ene døren, midt på plata. Men, etter denne dyre vinteren med strøm og slikt, så tenkte jeg å spare litt penger ved å ta service i sverige, hos biltjenst... Tror dere da denne rustgarantien hos merkeverkstedet da vil forsvinne? Mercedes C180k 2005`
FrodeS Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Har hittill fulgt alle servicene mine hos BOS, og har nå oppdaget den første rustflekken, miniliten flekk nede på ene døren, midt på plata. Men, etter denne dyre vinteren med strøm og slikt, så tenkte jeg å spare litt penger ved å ta service i sverige, hos biltjenst... Tror dere da denne rustgarantien hos merkeverkstedet da vil forsvinne? Mercedes C180k 2005` Dra og få sjekket med en gang om det vil gå på garanti. Faren er vel stor for at rusten stammer fra en steinsprut, og derved ikke dekkes. Det får du unasett svar på hvis du får noen til å sjekke den.
Guest Geir Posted April 2, 2010 Posted April 2, 2010 Skal dra å få sjekket det! Men biltjenst er jo ett autorisert mb-verksted, det vil si at goodwill ordningen til BOS her i norge ikke burde forsvinne?
Guest c220komp Posted April 18, 2010 Posted April 18, 2010 Har alltid brukt biltjenst i Arvika som service verksted og fikk full rustpakke på min 01mod 203 på BOS Kan forøvrig ikke forstå at ikke alle i østlandsområdet bruker Biltjenst, makan til service og hyggelige folk fins ikke hos BOS.
Ronnie Westpold Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Faktisk veldig mange hyggelige og service vennlige folk hos Bos og Starauto her i nærheten. Ser ingen grunn til å kjøre til sverige for å ha service på bilen
Thomas Madsen Posted April 20, 2010 Posted April 20, 2010 Faktisk veldig mange hyggelige og service vennlige folk hos Bos og Starauto her i nærheten. Ser ingen grunn til å kjøre til sverige for å ha service på bilen Helt enig, har vært innom Autostern, Star Autoco, Bos Ski, Bos Jessheim og har absolutt ikke noe annet å si enn att de har vist knallgod service, vært hyggelige og svart på alle mulig merklig ting jeg lurer på selv om det har vært for å fikse noe selv, og de gangene jeg har vært innom for å levere bilen for å få noe gjort så har det også kommet på det vi ble enig om før jeg leverte bilen.. Skulle jeg på harrytur med overnatting så greit nok... men...
Ronnie Westpold Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Leverte bilen på Starautoco for en garantijobb på bilen. Spurte om de kunne bestille taxi til meg. Neida vi kjører deg hjem vi. DET er service det.
Ronnie Westpold Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Nei det er det ikke. Men det går vel an å skryte litt av dem for det Har handlet mange biler hos BOS de siste årene både jeg og familien og vi er veldig godt fornøyde med dem både på salg og service. Men min neste bil handles hos Starauto.
E220 Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 ingen problem Ronnie, kunne bare ikke la være siden jeg har et noe anstrengt forhold til BOS noe de aldrig vil få mulighet for å rette opp i. Men er sikkert stor forskjel på BOS lokalt rundt i landet.
Ronnie Westpold Posted April 21, 2010 Posted April 21, 2010 Det vil alltid være forskjell på forhandlere så lenge vi har med folk å gjøre. Det også sånn at det alltid er noen som ikke blir fornøyde. Har selv jobbet mange år i bilbransjen og kjenner godt til dette . Skal ikke lage noen ny tråd om din sak men skjønner at du ikke er fornøyd med den behandlingen du har fått. Det hadde heller ikke jeg vært
IAD Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 ingen problem Ronnie, kunne bare ikke la være siden jeg har et noe anstrengt forhold til BOS noe de aldrig vil få mulighet for å rette opp i. Men er sikkert stor forskjel på BOS lokalt rundt i landet. Autostern får heller aldri sjansen til å rette opp i det dårlige inntrykket jeg fikk da de skulle ha 20.000 får å fikse SBC pumpa på 211'n, noe Erik Arnesen gjorde på garanti, enda jeg aldri hadde kjøpt bil der. Har tidligere alltid kjøpt bil hos Autostern, men nå mistet de et salg i mars.... og jeg setter ikke min fot innom dørene til Autostern igjen. Andre steder er det bedre service og hyggeligere priser.
Guest c200cdi Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 ingen problem Ronnie, kunne bare ikke la være siden jeg har et noe anstrengt forhold til BOS noe de aldrig vil få mulighet for å rette opp i. Men er sikkert stor forskjel på BOS lokalt rundt i landet. Autostern får heller aldri sjansen til å rette opp i det dårlige inntrykket jeg fikk da de skulle ha 20.000 får å fikse SBC pumpa på 211'n, noe Erik Arnesen gjorde på garanti, enda jeg aldri hadde kjøpt bil der. Har tidligere alltid kjøpt bil hos Autostern, men nå mistet de et salg i mars.... og jeg setter ikke min fot innom dørene til Autostern igjen. Andre steder er det bedre service og hyggeligere priser. Høres veldig rart ut at garanti på sbc er avslått av fabrikken hos autostern og godkjent hos erik arnesen. meg bekjent så har vi aldri fått avslag på en eneste sbc som det har blitt søkt på. så hva som har skjedd her er merkelig. bytte av sbc er kjent, så eneste jeg kan tenkte meg er at du kanskje har snakket med vår nye mann som ikke har vært borte i dette før, gitt deg en pris istedenfor å søke garanti.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now