Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hepps...

Det begynner jo å bli vanlig med facebook så jeg har også fått meg dette .... ehhh...

Og det overrasker meg hvor mange som kjenner noen jeg kjenner, eller kjenner noen som kjenner noen jeg kjenner... :-)

Var f.eks inne på profilen til kusina til min mor... og bland en av kusinen til min mors venner dukker BSKA opp...

Samme med kusina til min kone, der dukker Henning Larsen og Geir Enersen opp....

Så Verden er jaggu ikke stor gitt  :-)

Posted

Du verden..... :)

... og det viser seg at kona til Madsen gikk på skolen med min nabo...

Jeg ble vel egentlig mer forundret da en gammel barndomsvenn jeg ikke har sett på 10 år dukket opp som selger hos BOS Jessheim da lokallaget var der på mandag :-)

Posted

Det fine med Facebook er at man velger selv hva man vil se. Skjul applikasjoner og de som bare poster sprøyt, og konsentrer deg om de som du synes er dine venner. Fungerer for meg :)

Posted

Det fine med Facebook er at man velger selv hva man vil se. Skjul applikasjoner og de som bare poster sprøyt, og konsentrer deg om de som du synes er dine venner. Fungerer for meg :)

Ja jeg har begynt å "unfriende" og rydde litt, men det er så mye at jeg blir helt matt til tider.... :?

Mye bedre med MBE, der alle er venner :-)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...