Thomas Madsen Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Hepps... Det begynner jo å bli vanlig med facebook så jeg har også fått meg dette .... ehhh... Og det overrasker meg hvor mange som kjenner noen jeg kjenner, eller kjenner noen som kjenner noen jeg kjenner... Var f.eks inne på profilen til kusina til min mor... og bland en av kusinen til min mors venner dukker BSKA opp... Samme med kusina til min kone, der dukker Henning Larsen og Geir Enersen opp.... Så Verden er jaggu ikke stor gitt
FrodeS Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Du verden..... ... og det viser seg at kona til Madsen gikk på skolen med min nabo... Jeg ble vel egentlig mer forundret da en gammel barndomsvenn jeg ikke har sett på 10 år dukket opp som selger hos BOS Jessheim da lokallaget var der på mandag
Olav Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Men hvorfor har du så mange profiler på facebook Thomas?
Thomas Madsen Posted March 27, 2010 Author Posted March 27, 2010 Men hvorfor har du så mange profiler på facebook Thomas? Jeg har nok bare en, men er vel par andre som heter det samme i Norge
E220 Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Å da til mit eminente(1krone) spørsmål. HVA ER FACEBOOK???
Thomas Madsen Posted March 28, 2010 Author Posted March 28, 2010 Å da til mit eminente(1krone) spørsmål. HVA ER FACEBOOK??? Rart att du er her inne egentlig hehehhe
Einar Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 www.trynebokji.com Begynner å bli lei av hele facebook jeg, vurderer å fjerne profilen min.
Alexander Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Det fine med Facebook er at man velger selv hva man vil se. Skjul applikasjoner og de som bare poster sprøyt, og konsentrer deg om de som du synes er dine venner. Fungerer for meg
FrodeS Posted March 30, 2010 Posted March 30, 2010 Det fine med Facebook er at man velger selv hva man vil se. Skjul applikasjoner og de som bare poster sprøyt, og konsentrer deg om de som du synes er dine venner. Fungerer for meg Ja jeg har begynt å "unfriende" og rydde litt, men det er så mye at jeg blir helt matt til tider.... Mye bedre med MBE, der alle er venner
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now