bska Posted March 27, 2010 Posted March 27, 2010 Tusen takk til Johnny-yes-man for en kjempekjekk Kr.by tur via Lyndal tour På vei sørover Grundig inspeksjon på ett mulig prosjekt Inspeksjon av en hel haug med mye bedre prosjekter ...og masse sosialt, lått og løye någe meir her
HolgersEN Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Tusen Tusen Takk for en fantastisk tur gutter :D Fytti grisen vi er en konge jeng :D
Sven Håkon Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Både så og hørtes kanonkjekt ut - jeg var innom Arnt et par timer senere, og gjorde mitt beste for å ta dere igjen...
CHARLIE Posted March 28, 2010 Posted March 28, 2010 Både så og hørtes kanonkjekt ut - jeg var innom Arnt et par timer senere, og gjorde mitt beste for å ta dere igjen... Hahaha!! Skal kjøres godt for å ta igjen et to timers forsprang på strekningen Lyngdal - Stavanger :lol:
bska Posted March 28, 2010 Author Posted March 28, 2010 Reine B-gjengen. he he Dersom B-gjengen holder til i svg så hvor holder disse til da.... ?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now